lipca 03, 2017

Podsumowanie akcji #czerwiecwruchu



No i po ptokach ;P Czerwiec minął, a wraz z nim również akcja #czerwiecwruchu''. Oto jak to wszystko w moim wykonaniu wyglądało ;) 
Od samego początku nie zakładałam, że będę codziennie ćwiczyć z Chodakowską czy biegać kilka kilometrów - całe przedsięwzięcie miało na celu zwiększenie aktywności fizycznej, a że moja wcześniej właściwie nie istniała to uważam czerwiec za sukces ;) 


Co się udało? 
  • kilka razy w tygodniu chodziliśmy na długie spacery, zawsze co najmniej ok.3km, kiedy pogoda i czas dopisywały szliśmy nawet 6km :) Do tego kupiliśmy badmintona i zamierzamy używać go latem jak najczęściej. Poza tym kiedy od czasu do czasu starałam się chociaż 15min poświęcić na ćwiczenia (przysiady, brzuszki i inne takie), a mój A jeździł na siłownię i basen.
  • jako część 'ogarniania się przed ślubem' narzeczony poszedł do dietetyka, po kilku dniach dostaliśmy rozpiskę na cały tydzień, której się trzymamy (dieta raczej bezmięsna, więc ja też mogę jeść;). Po pierwszym tygodniu widoczny efekt zmniejszonego obwodu w brzuchu, a przy okazji porcje takie, że nie zawsze jest w stanie je zjeść i nie chodzi głodny jak niektórzy mogli by pomyśleć :) Zaczynamy tydzień drugi :) 
Co się NIE udało?
  • na siłownię ani do szkółki jeździeckiej jeszcze nie dotarłam - chcę to wreszcie zmienić :P

Na spacery najczęściej chodziliśmy ze stworkami:)

i mogliśmy podziwiać piękne widoki:D

pierwsze zakupy wg.diety
Na przyszłość - chcemy podtrzymać spacery i chodzić nawet częściej, oby tylko pogoda pozwoliła... :)


Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. i ja chciałam conieco zrzucić przed ślubem, ale nie bardzo wychodzi, ważny jest sam fakt ruszenia tyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ruszyć się to już wielki plus :) nawet te kilka spacerów to już duże coś :))

      Usuń
  2. z doświadczenia wiem, że najgorszy jest pierwszy miesiąc. Później już zaczyna się rutyna i nawet do głowy by mi nie przyszło, że można nie ćwiczyć, bo przecież to obowiązkowa część dnia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger