kwietnia 02, 2017

Królik w słoiku - zrób to sam



Obijam się trochę ostatnio w kwestii ozdób wielkanocnych;) Pracy jakoś tak więcej niż zwykle, ale udało mi się wygospodarować chwilę - zrobiłam królika uwięzionego w słoiku :P jak widać wystaje mu tylko puchaty tyłek z łapkami ;)) To bardzo sympatyczna dekoracja na święta, a do tego szybka do wykonania. Pomysł znalazłam w jednym z magazynów DIY (tytułu niestety nie podam- mam tylko zdjęcia samych artykułów).
Tak, więc jeśli chcecie spróbować fajnego wielkanocnego zrób-to-sam (albo jak to mówią DIY) to zapraszam do obejrzenia instrukcji jak zrobić królika w słoiku :)


No to teraz jak zrobić takiego królika. Potrzebne będą: kula/jajko styropianowe, brązowa bibuła, biały pompon, brązowy i beżowy filc, klej uniwersalny lub na gorąco, zielona rafia, słoik, (opcjonalnie - mech).


  • Kulę przetnij na pół, dopasuj jej wielkość do średnicy przykrywki słoika, 
  • oklej kulę brązową bibułą, przyklej do przykrywki,
  • przyklej ogonek królika - pompon,
  • oklej brzegi przykrywki zieloną rafią, zawiąż na kokardę, ja dodałam jeszcze mech,
  • wytnij łapki królika z brązowego filcu, jeśli jest cienki sklej łapki z dwóch warstw filcu,
  • Przyklej łapki przy ogonku, przyklej tylko górę łapek,
  • dodaj beżowe poduszeczki na łapkach królika,
  • środek wypełnij np. mchem lub kolorowymi cukierkami.
Gotowe! :)  Tak wygląda mój królik:


 




Pozdrawiam! :)

17 komentarzy:

  1. Ale bombowa dekoracja :) Chyba się na nią skuszę. Tym bardziej, że moje dwa "Zaciechy" uwielbiają wszelkiego rodzaju robótki manualne. Już słyszę ten pisk, kto ma kleić łapki, kto ogonek, a kto upychać jajko do słoika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :D cieszę się, że się przyda :D Królika można zrobić w różnych kolorach np. jeden różowy, jeden szary :))

      Usuń
  2. Piękna dekoracja. Ja jeszcze nie zaczęłam nic robić w domu. Królika zrobię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny ten królik :) Dzieci będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam DIY! Moja siostrzenica ma do tego dryg, ja kiedyś bawiłam się w decoupage. Ale mając dziecko trzeba się doedykowawywać w kwestii "zrób to sam". Trzeba budować kreatywność dziecka, poprzez takie wspólne zabawy. Króliczek, który wpadł do słoiczka - przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy twierdzą, że odrobinę 'niehumanitarny' :P ale ja będę się trzymać wersji 'uroczy' ;))

      Usuń
  5. No i prezent dla rodziców mojej dziewczyny już jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza ozdoba z przymrużeniem oka ;) wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśna ozdoba :) Ja robiłam jajka karczochowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja szukałam reszty królika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedzmy, że to taka wersja z Alicji w krainie czarów - reszta królika jest gdzieś w alternatywnej rzeczywistości :P

      Usuń
  9. Fantastyczny, a taki prosty. Taka wielkanocna ozdoba z poczuciem humoru znacznie odbiega od typowych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Bardzo kreatywna ozdoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, zając ma prześliczny ogonek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger