lutego 11, 2017

Czekoladowe naleśniki :) (jeszcze łatwiejsze niż normalne!)



Naleśniki ze zdjęcia powyżej to egzemplarze, które z uciechą spałaszowałam w jednej z sopockich kawiarni :))) Były absolutnie przepyszne i często myślałam sobie, że fajnie byłoby takie naleśniki skombinować w domu. No więc ostatnio, kiedy już poziom mojego chciejstwa naleśników sięgnął zenitu, wyszukałam sobie przepis - najprostszy z możliwych i zrobiłam takie, że smakowały właściwie identycznie :D 
Żeby je zrobić wystarczy do blendera wrzucić:

- 20g brązowego cukru,
- startą skórkę z połowy cytryny (dodaje fajnej świeżości, ale można ten składnik pominąć jeśli wolicie bardziej czekoladowy smak),
- 200g mleka (roślinne lub zwykłe), czyli ok.1szklanka,
- 1/2 łyżki wanilii,
- 110g mąki,
- 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej,
- 2 łyżki kakao.
Jeśli ciasto jest zbyt gęste, dolać mleka.
Zblendować na gładkie ciasto i smażyć :)))


Naleśniki można podać ze świeżymi owocami, polewą czekoladową czy też musem ze zblendowanych truskawek lub wiśni :) Możliwości wiele, tylko wybierać :D


Robiliśmy te naleśniki wieczorem, więc ciężko było zrobić sensowne zdjęcia :P Na pewno zamienię je na ładniejsze przy następnej okazji ;))



Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Oj ale mi smaka narobiłaś! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przepisu na pewno skorzystam, wyglądają pysznie. :)
    Widzę nowa szata bloga - bardzo ładnie! Zdecydowanie na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) trochę myślenia i fajna współpraca dały taki ładny efekt :))

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger