lutego 20, 2017

Biała sarenka



Ostatnio było kulinarno-wnętrzarsko, więc dzisiaj wreszcie trochę rękodzieła ;)) Popełniłam ostatnio taką skaczącą białą sarenkę :) Nie do końca jestem jeszcze z niej zadowolona i chyba przy odrobinie czasu spróbuję jeszcze raz ją zrobić, taką bardziej smukłą, delikatniejszą. Natomiast do tej konkretnej chcę dodać jakieś takie wysokie kwiaty w kilku miejscach, tak żeby wyglądała trochę jakby biegła po dzikiej łące :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie jest grzybek :P


No to teraz jak to zrobiłam :) 
Z modeliny zrobiłam białą sarenkę - najpierw tułów, do którego dokleiłam nogi (z drucikami w środku) i głowę. W tułów wcisnęłam dość stabilny drut długości ok. 30cm zgięty na pół i wyrównałam modeliną. Po wypiekaniu pomalowałam delikatnie farbami akrylowymi i po wyschnięciu polakierowałam.


 Następnym etapem było wysłanie mojego 'zwiadowcy' w poszukiwaniu odpowiedniej kory do szopy :P Jak widać spisał się doskonale, więc mogłam zabrać się za... zlecenie docięcia kory do rozmiaru sarenki i przewiercenia małym wiertłem ;) Drucik od sarny przełożyłam przez otwór w korze i pod spodem rozgięłam jedną końcówkę drucika w lewo, drugą w prawo. Przykleiłam Kropelką i dałam jeszcze filcowe podkładki, żeby nic nie szurało po meblach.


Później wdusiłam w korę dwie niebieskie jagódki i muchomora i przykleiłam mech, również na druciku :)



Pozdrawiam serdecznie:))



11 komentarzy:

  1. Sarenka prezentuje się ślicznie na tych zdjęciach. Tło wyszło takie szmaragdowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się udało przy tych chmurach :) czekałam na słońce i nic z tego ;)

      Usuń
  2. Podziwiam,napatrzeć się nie mogę takie cudo 👏 piękna sarenka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i również pozdrawiam!:)

      Usuń
  3. Jakie śliczności!!! Arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem😍 Ulepić takiego zwierzaka o idealnych proporcjach mogą tylko zdolne ręce i ty właśnie takie masz :) Od razu poczułam lekki powiew wiosny, aż się chce samemu wyskoczyć na łączkę i pohasać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sobie wyobraziłam te hasanie po łące ;P Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger