stycznia 26, 2017

Pomysły na sukulenty, czyli jakie cuda możesz stworzyć!



Lubię te stworki :) Serio, nie dosyć, że ładne to jeszcze super trudne do unicestwienia i bardzo wszechstronne :) Mogą zdobić na wiele niespodziewanych sposobów i dzisiaj właśnie post na ten temat - zebrałam dla Was 20 pomysłów na wykorzystanie tych uroczych roślinek :)



Tutaj znajdziecie 70 pomysłów na użycie sukulentów w ogrodzie w różnych pojemnikach.


Dla fanek mody taka oryginalna sukienka :)) (źródła brak)


Również serce prezentuje się pięknie :) (źródła brak)


Sukulenta możesz też zasadzić w... wydrążonym korku i przyklejając z tyłu magnes zrobić sobie oryginalne magnesy na lodówkę :D


Ten pomysł po prostu mnie powalił :D jak zrobić telefon z sukulentem znajdziecie tutaj.


Jeśli macie stare plastikowe zwierzęta, możecie zamienić je w tak niesamowite gadżety :)


To samo dotyczy starych książek :)


Latem cudowną ozdobą będzie taki wianek wiszący gdzieś w ogrodzie lub...


...ramka :) albo może...


klatka dla ptaków? :)

Sukulenty można sadzić też na różne ciekawe sposoby i w różnych oryginalnych miejscach:)

źródło

źródło




źródło



źródło

Ja sama jak na razie wypróbowałam sukulenty we własnoręcznie zrobionym wiszącym koszyczku :)


To małe, fantastyczne i super wytrzymałe roślinki, które zdecydowanie warto wypróbować:)




Pozdrawiam!:)

9 komentarzy:

  1. Fajne pomysły pokazałaś. Sama mam sukulenty w podmurówce na mostku przed furtką do domu. Wystawał taki brzydki kawałek. Z sukulentami i malowanymi kamieniami wygląda dużo lepiej:) Mam nadzieję, że przezimują. Tamta zimę przetrwały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je w takie nieciekawe miejsca 'wtykam' i zawsze dają radę :) Również pozdrawiam!;)

      Usuń
  2. Aligator najlepszy ;) A tak na poważnie to mam w planach stworzenie niewielkiej kompozycji z sukulentów w wysokim słoiku. Kilka kamyczków, mech i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste pomysły zawsze najlepsze ;) Mi marzy się taki wiszący wianek sukulentów jak na jednym ze zdjęć :)))

      Usuń
  3. Piękne kompozycje :)
    Uwielbiam te roślinki i w domu i ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sukulenty, dlatego musiałam tu zajrzeć. Dzięki za garść uroczych inspiracji :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię sukulenty swego czasu miała troche tego jak i kaktusów potem odeszłam od tego i teraz znów chce powrócic tylko nigdzie niemogę znaleźć takich małych roslinek w przystepnej cenie bo albo cena 11 zł za roslinkę albo roslinka potraktowana farbą czy innym brokatem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, nie wiem skąd te ceny wynikają, ale rzeczywiście, żeby kupić sobie kilka sukulentów trzeba sporo wydać. Ja moje rozmnażam, na szczęście dość szybko rosną :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger