grudnia 19, 2016

Urocza wioska, czyli stroik w 5min.



Oto stroik, który zrobiłam w jakieś 5 minut :) Nazwałam go szumnie wioską, ale to właściwie kościółek wśród drzew :) Jeśli macie wszystko w domu to jedyne co musicie zrobić, to wrzucić to po prostu do dużego słoika :P
Potrzebne będzie: domek, sól gruboziarnista, choinki, duży słoik, lampeczki na druciki (na baterie). W moim przypadku wszystkie te pierdółki zbierałam kupując coś to tu, to tam, ale podczas ostatniej wizyty w sklepie Tiger widziałam dosłownie wszystkie potrzebne do takiej scenki rzeczy (właściwie to domek właśnie stamtąd pochodzi;)
A tak prezentuje się gotowy stroik - stoi obecnie w kuchni :)
















Post bierze udział w:
Theinspirationgallerbuttonnew

9 komentarzy:

  1. Magicznie i przepięknie wygląda ten stroik! Brawo za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też, więc to stroik w sam raz na takie okazje :P

      Usuń
  3. Kompozycja urocza, za to mnie najbardziej zaciekawiła pokrywka ;). Jak uzyskałaś takie efekt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarówno słoik jak i pokrywka na nim stały baaardzo długo zapomniane gdzieś w spiżarni, więc niestety żadna w tym moja zasługa - pokrywka po prostu mi się taka fajna trafiła :)

      Usuń
  4. Pięknie! Nosz kurka, zapomniałam zajrzeć do Tigera przed świętami!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger