grudnia 22, 2016

Świąteczna obudowa smartfona




Jeśli widzieliście wcześniej moją obudowę z kwiatami i obudowę marynarską, nie zdziwi Was pewnie fakt, że strzeliłam sobie na komórę obudowę świąteczną ;D 


Sposób postępowania dokładnie taki sam jak  przy obudowie marynarskiej - wycięłam z czerwonego papieru brokatowego prostokąt na tył telefonu, później na zwykłym papierze naszkicowałam sobie szaloną brodę Mikołaja, wycięłam i odrysowałam na białym brokacie. Wycięłam i przykleiłam klejem do decoupage. Później tylko tak 'na oko' wycięłam literki ho-ho-ho i całość pokryłam lakierem, żeby mi brokat nie latał ;) Wyschło i gotowe :) Niestety trochę się pofałdowało, i żeby nie było tego widać włożę pod ten kartonik po prostu jakąś tekturę, żeby obudowa była bardziej 'wypchana' :))


Zastanawiam się jeszcze czy dokleić brodzie ciemno-czerwony nos czy zostawić jak jest, jak myślicie? :)



Pozdrawiam świątecznie!:))


3 komentarze:

  1. Jeszcze nie zrobiłam kwiatowej! :( A tu kolejna inspiracja.

    Ho Ho Ho - jest zabójcze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kwiaty na wiosnę, a teraz Mikołaj ;P Dzięki za odwiedziny i Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  2. Super blog, pełen inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger