grudnia 30, 2016

Kolejny quilling - Sowa




Dwa posty temu pokazywałam Wam moje pierwsze quillingowe ''dzieło'' - kartkę świąteczną :)
Ci, którzy odwiedzają mnie od dłuższego czasu, wiedzą, że jak już jakiejś techniki spróbuję to lecę z nią ''po całości'' ;P I tu podobnie, na początek skromna karteczka, a później już 'z grubej rury' - wielka sowa na papierze A3. Się udało, śmiem twierdzić :) Najpierw delikatnie rozrysowałam sobie zarys sowy ołówkiem, później na bieżąco przyklejałam paseczki (szer.8mm) zaczynając od głowy. Używałam kleju Magik - zdążyłam się już nauczyć, że jest najlepszy w te klocki :)









Wypadałoby to teraz jakoś oprawić i gdzieś powiesić :)





Pozdrawiam:)







P.S.
Szczęśliwego Nowego Roku! :)

7 komentarzy:

  1. Wyszła genialnie! Moja przyjaciółka to mega miłośniczka sów i z pewnością oszalałaby na punkcie takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Jakby co, sowa może polecieć do nowego domu ;) Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Kasia jesteś wszechtronnie uzdolniona, uwielbiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  3. w złotą ramkę i niech wisi na tej pięknej zielonej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra!! Wszystkiego dobrego w Nowym 2017 Roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger