grudnia 07, 2016

Coraz bliżej święta :)




Święta coraz bliżej :D Prezenty kupione? :)) Nam udało się w jeden dzień kupić wszystko, mówię Wam, to był istny cud, w zasadzie to nawet w jednym sklepie! (TkMaxx, love!) Resztę domówiliśmy jeszcze przez internet i gotowe :)) Cały tydzień wyczekiwałam tego weekendu bo prezenty uwielbiam wybierać ;) Założyłam mój świąteczny sweterek i heja na zakupy :D

1.Mój 'zakupowy' strój. 2.Owocowe crumble w Pizza Hut - niebo w gębie. 3.No kupiłam wreszcie:)

To był bardzo miły dzień :) taki bardzo świąteczny :D W drodze powrotnej puściłam z telefonu soundtrack z "Listy do M" i przeglądałam mój nowy zakup :)) (a później obowiązkowo Last Christmas!)


A to moja zakupy z kategorii 'pierdółki' :) Wszystko z Tigera :)



Wczoraj zaczął się coroczny kiermasz świąteczny u mnie w pracy, kupiłam sobie kilka fajnych rzeczy :P (na prezenty oczywiście!;)). Jako ciekawostkę dodam, że szablon do tego renifera to ja rysowałam :)


Już w zeszłym tygodniu te wszystkie fanty stały poutykane w każdym kącie bo nie było gdzie tego trzymać (nawet na parapecie w WC nauczycieli:P)





Zobaczcie co jeszcze ciekawego tam mamy :)





A tutaj Mikołaje, które zrobiłam z uczniami, instrukcję wykonania macie w tym poście :)

 
 



Pod wpływem całej tej świąteczności ustawiam już różne świąteczne akcenty, światełka, ozdóbki :D A w weekend choinka! :)


Wypróbowałam też usługę Poczty Kartkowej  i wysłałam kartkę na święta swojej psiapsiółce :P Się zdziwi bo to pierwszy raz, na pewno będzie jej miło. Szkoda, że kartki zostały wyparte przez smsy, to jednak fajna tradycja:)  Jak już dojdzie, dowiem się jaka jest jakość tych kartek, ale sam pomysł wydaje mi się super - wybór dość duży, no i nie trzeba się fatygować na pocztę w te śnieżyce wszystkie;P Kartkę wybrałam taką:

Kartki pocztowe na Boże Narodzenie

A na koniec jeszcze moje małe DIY :) Moja druga połówka ma w weekend urodziny i oprócz prezentu zrobiłam jeszcze takie pudełeczko ze zdjęciami :) Wybrałam najbardziej ulubione, wywołałam i przykleiłam na wstążkę (zdjęcia miały być jak polaroid, ale niestety nie mieściły się i musiałam poprzycinać:/). Drewniane pudełko pomalowałam kilkoma warstwami farby w spreju i na koniec przykleiłam zrobionego z modeliny dinozaura :P Nie wiem skąd mi tam do głowy wpadł, ale sympatycznie wygląda z tymi serduszkami na grzbiecie ;)



A jak tam Wasze przygotowania do świąt? :))

Mój Mikołaj wie do czego mam słabość :P




Pozdrawiam ciepło :)







P.S.
Powoli kończy się świąteczne link party :)) Linki można dodawać do 10.12. Później zacznie się tygodniowe głosowanie na najciekawsze linki - kto zdobędzie najwięcej głosów wybiera sobie nagrodę (Mikołaj lub Bałwan)

http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/11/swiateczne-link-party-podzielmy-sie.html

6 komentarzy:

  1. Ależ dzisiaj śliczności u Ciebie:) Fantastyczny kiermasz - sama bym kupiła tam co nieco. Bardzo podoba mi się renifer z saniami i ten dinozaur na pudełku tez fajny, a w tle na tym samym zdjęciu świetny ten domek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie dzisiaj w pracy stwierdziłam, że muszę już iść do domu bo wypłatę stracę :P
      A domek to pamiątka z Gdańska :)

      Usuń
  2. Miałam w planach kupic mamie pod choinkę tą książkę. :) Faktycznie u Ciebie czuć już świąteczną atmosfere.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hygge... to bardzo przyjemna książka na zimowe wieczory. Zarówno do czytania, jak i po prostu oglądania. Zapraszam na moją recenzję tego albumu: https://inspiringsessions.blogspot.com/2016/12/recenzja-hygge-dunska-sztuka-szczescia.html Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger