listopada 03, 2016

Dynia po raz trzeci - ostateczny efekt :)






Jakiś czas temu pokazałam Wam co mi wyszło z próby stworzenia glinianej dyni (tutaj). Później pokazałam ją już po pomalowaniu (tutaj:P), a teraz nadeszła pora do zaprezentowania ostatecznego efektu. Stwierdzam oficjalnie, że jestem dość zaskoczona, że aż tak ładnie to wszystko wyszło :P 
-
W centrum ogrodniczym kupiłam kilka sztucznych kwiatów i w zasadzie całą reklamówkę różnych takich małych plastikowych pierdółków typu jagódki, jabłuszka, gałązeczki... ;) Miało być tylko kilka sztuk, a skończyło się jak zwykle :P a mówił mi mój A, że znowu z pięć dych zapłacę :P Dużo się nie pomylił, ale cóż... reszta będzie na dekoracje świąteczne ;))

Some time ago I showed you my clay pumpkin (here). Then again I showed you what it looked like after I painted it orange :P (here) So it's only logical that now I should show you the final result. I must admit I'm quite surprised it turned out that great :P I love it! :))
 -
I bought a few faux flowers and quite a bag of other plastic bits and bobs like berries, apples, small twigs... ;) I only wanted a couple of things and it ended up as usual - mayhem!  :P You know how it is, I'm sure - I'll use it all up... eventually ;)



Kiedy miałam już cały mój grajdołek pod ręką, w dynię wcisnęłam gąbkę florystyczną i po prostu zaczęłam sobie wbijać w nią kwiaty jak mi pasowało. Takie kompozycje najlepiej zawsze zaczynać od największego elementu (w tym przypadku ciemny kwiat) i 'budować' dookoła niego mniejszymi dodatkami. Ja wplotłam w to wszystko jeszcze kilka niebieskich jagódek, które fajnie ożywiają całość :)

With all the flowers and other stuff at hand, I put a floral foam in the pumpkin and started arranging the flowers. It's easier when you start with the biggest pieces and move on to building around them. 
I also think it's nice to put some unusual colours like e.g. the blue rowanberries - they give a beautiful pop of coulour :)




 Co do przykrywki - Kropelką przykleiłam pod nią drut zwinięty na płasko w taką spiralkę jak poniżej, tak, żeby dolegał do przykrywki. Zostawiłam odstające na środku jakieś 10cm drutu, który później po prostu wbiłam w gąbkę florystyczną. Dzięki temu zawsze mogę zdjąć tą przykrywkę albo wyjąć kwiaty i całkiem zamknąć dynię.

As far as the pumpkin lid goes - I used SuperGlue to glue a piece of wire shaped flat like in the picture below. In the centre of the lid I left a 10cm piece of the wire sticking out so I could put the wire into the foam. That way I can take the lid off completely or take out the flowers and close the  pumpkin.
Znalezione obrazy dla zapytania spirala





Jestem z siebie zadowolona, koniec w temacie :P




Pozdrawiam!








I'm linking this at:
Theinspirationgallerbuttonnew

5 komentarzy:

  1. Z tymi dekoracjami prezentuje się fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Już sama dynia jest świetna, ale ta kompozycja po prostu rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) czasami coś się jednak niechcący uda :P

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger