września 14, 2016

Lato w obiektywie 2016




No i stało się, wrzesień już w pełni, lato powoli się kończy, a ja kolejny raz zrobiłam moje  zestawienie zdjęć podsumowujących nasze wakacje :) (Jeśli jesteście ciekawi zeszłego roku to tutaj znajdziecie lato 2015)
Nasze większe wypady wakacyjne możecie obejrzeć w osobnych postach (Praga, Karkonosze, kilka zamków i pałaców, morze i inne takie;)), więc tutaj podzielę się zdjęciami ''codziennymi'' ;)) Bo tego lata było dużo grillowania, ognisk, przesiadywania w ogródku czy nad wodą no i oczywiście zabawy z moimi stworami :))






Śladami Magdy Gessler ;) Villa Toscania i Prawdziwa Knajpka






Człowiek natyka się czasami zupełnie niespodziewanie nie niesamowite miejsca :)) Ranczo!











 


 Pałac Wiejce :)






 
 

 




 Pamiętacie te ulewy? :)


Taki upominek wymyśliliśmy ;))








 







 
Zbieranie śliwek, nie wiem kto zebrał więcej - ja czy one :)










Pozdrawiam!:)


4 komentarze:

  1. Piękny przekrój przez letnie wakacje, aż łezka się kręci w oku, że to już ostatnie promyki słońca. A najlepszy jest kudłaty psiak :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:)) Kudłaty to mój kochany Frodo alias Frondzisław ;))

      Usuń
  2. Pałacyk prześliczny. Ale ten pieseł- on dopiero jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, wielka szkoda że lato się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger