sierpnia 02, 2016

Kolejna Mysza - tym razem biała :)






Dzień dobry! :) ''Lato'' (że tak szumnie nazwę) jakoś nas ostatnio nie rozpieszcza, kilka ładnych dni i znowu chłodnawo, pochmurno, mżawki jakieś.... Ma to swoje oczywiste minusy kiedy człowiek ma urlop :P ale! w myśl optymistycznego podejścia znalazłam plusa - jak nie mogę połazić gdzieś po lesie czy pozwiedzać nowego miejsca, to grzebię w domu i mam Wam co pokazać :P Tak, tak! Wykombinowałam już kilka DIY, które będę sukcesywnie pokazywać, a dzisiaj na dobry początek mam taką oto myszkę :) Przemiła p.Marzena chciała mieć jedną myszkę taką jak w Parze Młodej tylko większą (wyszło 16cm) i bez żadnych ozdób :) No więc zrobiłam, sympatyczna prawda? Wyobrażam ją sobie w różowej koronkowej spódniczce z małą tiarą na głowie :P - taka baletnica, sądząc po pozie ;))






Na koniec dodałam jeszcze wąsy, które zrobiłam z białej nitki usztywnionej żywicą.



:) Zanim się pożegnam przypomnę jeszcze, że do piątku trwa głosowanie na najciekawsze dodane linki w link party tutaj. Zerknijcie i dajcie 5 serduszek dla najlepszych Waszym zdaniem linków :) A blogerzy, którzy linki dodali - obserwujcie co się dzieje, żeby nie przegapić nagrody :P No i dajcie znać swoim czytelnikom - ktoś przecież zagłosować musi ;)
 



Pozdrawiam!


15 komentarzy:

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger