lipca 23, 2016

Urodzinowy post i link party z nagrodami :)




Jutro mijają 4 lata od mojego absolutnie pierwszego posta na tym blogu :) Ależ się wtedy emocjonowałam :P dobrze to pamiętam ;)) najpierw cały dzień czy nawet dwa siedziałam kombinując z wyglądem bloga i szablonem, później godzinę zajęło mi napisanie tych kilku zdań posta, a kolejne dni spędziłam na kompulsywnym sprawdzaniu ile osób weszło na mojego bloga! (liczba 30 dziennie przez długi czas była dla mnie obłędna ;))) Od tego momentu miałam już okazję udzielać wywiadu do gazety, zostać członkinią Klubu Kobiet z Pasją magazynu MojeMieszkanie i poznać wiele fajnych osób :) I mam tylko nadzieję, że blog będzie się nadal rozwijał :)
Przechodząc do meritum, tak jak po pierwszym roku ''działalności'' urządziłam link party, tak też pomyślałam, że po czterech latach fajne było by do tego wrócić :) Dlatego też drogie Panie (i może też kilku Panów:P) zapraszam na URODZINOWE LINK PARTY!!! :))) 
Tak jak na powyższym zaproszeniu - zabawa rozpoczyna się jutro o 15 i potrwa tydzień, czyli do 31 lipca (niedziela), tego dnia włączy się opcja głosowania (które potrwa 5dni) i uwaga! każdy odwiedzający będzie mógł oddać tylko 5 głosów!


Zanim zamieścisz link, przeczytaj:

każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić Waszą stronę :)
Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta biorącego udział w party dodaj guzik z łączem do naszej imprezy (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- tematyka postów dowolna,
- nie ma limitu postów na osobę, dodaj ile chcesz,
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  osoby biorące udział w party mogą dodać mnie do obserwowanych (będzie mi bardzo miło;), ale nie jest to obowiązkowe :P

Dla nowych imprezowiczek sposób dodania linka:
kliknij na "add your link" (niebieski guzik pod moim imieniem na dole posta:) a następnie wypełnij trzy pola:
  • url (skopiuj i wklej adres konkretnego posta)
  • name (nazwa posta, czyli jakiś tytuł po prostu, coś co podsumuje tematykę Twojego posta, nie wpisuj tu nazwy swojego bloga)
  • email (wiadomo) :)
Kliknij "next step"
Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować post. Na koniec submit i to wszystko (link ze zdjęciem pojawi się dopiero po chwili) :)






Na zdjęciu powyżej upominki do wyboru dla trzech osób z największą liczbą głosów po najbliższym tygodniu :) Do wyboru będą: igielnik jeż, figurka buldoga francuskiego, kolorowy tort z drucikiem na zdjęcia, zakładka do książki robaczek i myszka do trzymania woreczka herbaty :)
Głosowanie rozpocznie się w niedzielę o 15 - wtedy na zdjęciach linków pojawią się serduszka, na które trzeba będzie po prostu kliknąć, żeby oddać swój głos :) (każdy odwiedzający może oddać 5 głosów!). Dajcie znać o głosowaniu swoim czytelnikom :)

W razie pytań, piszcie śmiało, chętnie odpowiem :))



Pozdrawiam serdecznie :)



41 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej rocznicy i życzę wysokiej frekwencji w zabawie. Sama wezmę w niej udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam jak najbardziej! :)

      Usuń
  2. Świetna imprezka, szkoda, że mnie nie będzie! Dlatego już dziś gratuluję takiej rocznicy i składam życzenia pomyślności, jeszcze większej radości z blogowania, satysfakcji i ogromnych sukcesów związanych z tworzeniem i nie tylko:). Udanej zabawy!
    P.S. Początki miałam identyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) impreza potrwa tydzień, więc może zdążysz dołączyć :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Życzę Ci dalszych sukcesów i rozwoju, a sobie przyjemności zaglądania tu przez kolejne lata :) Dziękuję za zaproszenie do zabawy, na pewno dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy :) I dziękuję za zaproszenie :) Z chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy :) Dziękuję za zaproszenie, z chęcią dołączyłam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zaproszenie na Party! będę tu bywać :) no i gratuluję bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Piękna rocznica, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ;D sporo samozaparcia wymaga tak długie blogowanie :P

      Usuń
  8. Dzięki za zaproszenie :) Nawet udało mi się pierwszej zalinkować! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D śmiało możesz dodać coś jeszcze, mnóstwo fajnych rzeczy u Ciebie widziałam :))

      Usuń
  9. gratuluję tak pięknej rocznicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam wrażenie jakby to było wczoraj :P

      Usuń
  10. Gratuluję rocznicy i bloga!!! Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje serdecznie, dziekuje za zaproszenie i oczywiscie sprobuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy, trwaj i rozwijaj się i dziękuję za zainteresowanie i zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, ale gzie i jak moge oddac 5 glosow na posty, ktore mi sie podobaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 lipca pod wszystkimi linkami pojawi się znaczek gwiazdki :) wystarczy wtedy na nią kliknąć pod postami, które najbardziej Ci się podobają :))

      Usuń
  14. Serdecznie gratuluję i życzę wielu kolejnych lat:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat blogowania :)
    Tulipanowiec przyłącza się do party. Jak party - to w przebraniu ;) np. biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no i super, następnym razem urządzamy bal przebierańców ;)) dzięki za odwiedziny! :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię link party :-) dzięki za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję, że będzie bardzo ciężki wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z taką "imprezką". Fantastyczna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zabawa, niestety w tym czasie byłam na wyjeździe wakacyjnym. Dziękuję za zaproszenie i gratuluję 4 lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym się dodała, ale ja laik jestem i mimo pięknej instrukcji coś chyba u mnie nie tak (nie widzę żadnego guzika "add your link" pod Twoim imieniem ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linki można było dodawać do niedzieli :/ teraz można już tylko głosować na dodane linki, przejrzyj, zagłosuj na najciekawsze :)

      Usuń
  21. wpadłam zagłosować zachęcona przez "znajomą blogową " :) gratuluje rocznicy i chętie sie rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy to juz koniec głosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak ;) było do wczoraj, dzisiaj napiszę podsumowanie i osoby, które wygrały :)

      Usuń
  23. Czy te cyferki przy fotkach postów to głosy oddane na nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod zdjęciami jest np. "5 votes", to są właśnie oddane głosy :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger