lipca 20, 2016

Najbardziej popularne posty w historii istnienia Speckled Fawn i zaproszenie dla Was :)




W najbliższą niedzielę miną cztery lata od założenia tego oto mojego skromnego zakątka w internecie :) Już teraz z tej okazji zapraszam baaardzo serdecznie na linkowe party, które zacznie się oczywiście w niedzielę :)) W sobotę natomiast pojawi się post z zasadami, no i jak przystało na imprezę urodzinową będą prezenty - tyle, że rozdawać będę ja :P Zapraszam!


Analizując moją dotychczasową blogową ''karierę'' znalazłam 10 najbardziej popularnych postów od 2012 roku, które nawet teraz są wciąż często odwiedzane :)
Kolejność przypadkowa.

 kwiaty giganty z krepy

Pomysły na zaczarowany dom 
ten cykl ma już kilka części, każda z nich jest chętnie odwiedzana :) Jest jeszcze post o Zaczarowanych Świętach - równie lubiany.
Historia tarasu z piekła rodem  (i to dopiero był cyrk :P)
Również tutaj jest już kilka postów tego typu, w każdym z nich znajdziecie link do pozostałych:)


Zróbmy sobie dworek
Pociesza mnie, że nie tylko ja marzę o dworku i post, w którym piszę jak taki efekt osiągnąć jest bardzo popularny :)))


Downton Abbey - styl, inspiracje i DIY
W nawiązaniu do wcześniejszego linka, post o wnętrzach z serialu Downton Abbey również ma stałe grono odbiorców ;D


Poduszka truskawka DIY


Kamienna doniczka DIY


Sowa Snowhite


Żeglarska obudowa na telefon DIY


Do zobaczenia w niedzielę mam nadzieję :))


Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Cztery lata to piękny dorobek, ja w tym roku też będę obchodzić 4 rocznicę blogów ale dopiero jesienią.
    Barwnie tu u Ciebie i bardzo ciekawie. Dziękuję za zaproszenie! Jeśli nie uda mi się zajrzeć to już dziś składam serdeczne gratulacje i życzę Ci wielu kolejnych wspaniałych lat w sieci. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie za życzenia! :) Również życzę wytrwałości no i niekończącej się weny;))
      mam nadzieję, że jednak wpadniesz w niedzielę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cudowne inspiracje:) wspaniałe zdjęcia. Ślicznie tu u Ciebie, gratuluję 4 latek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje:) wspaniałe zdjęcia. Ślicznie tu u Ciebie, gratuluję 4 latek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! ;) zapraszam w niedzielę! :D

      Usuń
  4. Gratulacje 4 lata to juz coś :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger