lipca 30, 2016

Myszka do herbaty? :)



Nie wiem jak Wy, ale ja piję herbatę absolutnie o każdej porze roku :) tyle, że jesienią i zimą idzie w hektolitry, latem jednak troszkę mniej ;P Zawsze mówiłam też, że przydałoby mi się takie coś, cokolwiek, do zaplątania sznureczka od torebki herbaty. Zwykle gąźlałam to jakoś o uszko kubka, ale skoro trafiła się taka oto śliczna mycha to skorzystałam ;P



 Robiąc myszkę użyłam tego filmiku :)




Myszka (i kilka innych rzeczy) jest do wygrania w Link Party - dodawać posty możecie do jutra do 15. Po tej godzinie rozpocznie się głosowanie na trzy najlepsze linki :)


Na koniec spójrzcie jeszcze na dwa inne uchwyty do herbaty :)





Pozdrawiam serdecznie!:)







Post bierze udział w:
Theinspirationgallerbuttonnew

22 komentarze:

  1. Jakie cudeńka :)
    mysia i kocio są bossskie :) eh, mogłyby przysiąść na moim kubeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszne są ;) mysze łatwo zrobić, więc może spróbuj :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! :) Mysza jest przeurocza i bardzo funkcjonalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki;) pewnie bardzo spodobalaby się kotu,którego widzę na miniaturze :P

      Usuń
  4. Jak uroczo wygląda;* Jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) rzeczywiście ma swój urok jak tak ciekawsko zagląda do kubka:P

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tymi uchwytami, chociaż ja zawsze obrywam sznureczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by przeszkadzała to torebka latająca w herbacie :P

      Usuń
    2. Torebkę wyrzucam, jak się zaparzy :)
      Ale jak są słabsze torebki, to czasem urywam ogonek i robi się dziura, co nie jest zbyt fajne, bo mam farfocle pływające herbaciane w kubku, tak więc takie gadżety bardzo fajne :)

      Usuń
  6. Ojejku! Jaka fajniusia mysia!

    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) piękne prace masz u siebie, szkoda, że nie zdążyłaś czegoś dodać w link party ;) wpadnij zagłosować! :) pozdrawiam ;))

      Usuń
  7. Cudowny pomysł. Ten pomysł ludzików z wędkami mega oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :P zastanawiałam się już czy by takiego wędkarza też nie zrobić :P

      Usuń
  8. Ha ha :), ale pomysł. Myszka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie niedawno zachwycił mnie w sieci taki ślimaczek, ale muszę przyznać, że myszka fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny! Bardzo fajnie to wygląda;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły gadżet dekoracyjny, kotek ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się z myszką rozstałam, więc chyba sobie coś nowego zrobię :P może właśnie kota ;)

      Usuń
  12. :D rewelacyjne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger