maja 04, 2016

Kwiecień :)



Od jakichś dwóch miesięcy mam swój mały kącik na instagramie :) do którego oczywiście serdecznie zapraaaaszam ;))) Poniżej mały wycinek :)


1. herbatka w fajnej kawiarni zawsze na plus :)

2. kawiarni ciąg dalszy

 3. nadal bawię się moją 'kolorowanką' (pisałam o niej tutaj)

4. na zajęciach artystycznych bawiliśmy się masą solną

5. sąsiad klei się do każdego :)

 6. wiosna w pełni - gliniane ptaszki i... 
7. kompozycja w koszyczku :)
 
8. Coraz więcej słońca na tarasie

9. i w ogrodzie :)

 10. w drodze z pracy

11. czosnek ozdobny wreszcie się ruszył

 12. upominki z ogródka mojej cioci ;))

 13. Poznań, Stary Browar

 14. pyszne ciasto czekoladowe na rocznicę ślubu rodziców ;)

15. moja Lenucha kochana

16. sąsiad nr.2 :) 

 17. różne dziwne miejsca się mija w drodze ;)

18. fajnie czasami pooglądać baardzo stare zdjęcia rodzinne 


17. narcyzy pachnące w całej okazałości 

18. koszyczek oszalał.
19. kocham truskawki, uwielbiam wręcz :D wszystkie!


 20. krowy :) śliczne są ;))

 21. wiejski czar

 22. i znowu w drodze z pracy :)

 23. nad moooorze :D

24. cisza i spokój...

 25. słynny wiatrak w Świnoujściu

 26. zaczęliśmy zbierać muszelki...

27. ...i trochę przesadziliśmy ;)))

28. koniec majówki aktywny, na spacerze ze stworkami.




Pozdrawiam :)


1 komentarz:

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger