kwietnia 14, 2016

Zajączek - zakładka do książki






Jak tam u Was wiosna wygląda? :)) Bo u mnie coraz lepiej, patrzę za okno i widzę, że chmury i mżawka przeszły i oto mam piękne słoneczko :D Słoneczko, które doskonale wpasowuje się w mojego dzisiejszego wiosennego posta ;)) Zajączek! Czytam dużo i zakładki są u mnie na wagę złota bo mają tendencję do zawieruszania się na półkach ;) Jestem więc zmuszona od czasu do czasu robić sobie jakąś nową, a kiedy zobaczyłam na youtube tutorial z takim pociesznym egzemplarzem... no cóż było robić :P


Przy tworzeniu zajączka korzystałam z tego tutorialu :))
 

No i w ten oto sposób z mojej książki wystaje teraz pocieszny tyłek zająca :P




Nie wiem czy wiecie, ale dzisiaj pojawił się wreeeszcie nowy numer Weranda Country :D czym prędzej śmignęłam do kiosku i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać :D Szczerze mówiąc, moim zdaniem, to jedna z naprawdę niewielu porządnie zrobionych magazynów tego typu w Polsce :) Tak mi się w ogóle marzy, że kiedyś, jak już nasz wymarzony stary-nowy dom powstanie, pojawi się na jego łamach ;D Lecę już czytać! :))





Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Zakładka świetna, pocieszna;) Lubię wszystkie zające:) Toleruję nawet te, które zaglądają do mojego warzywnego ogrodu.
    A werandy nigdy nie czytałam, jutro się rozejrzę za tym magazynem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna choć i trochę makabryczna ta zakładka, bo wygląda nieco jak zwłoki zajączka rozgniecionego w książce. Się biedak zaczytał ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko z córką i sąsiadką! :P te skojarzenie już mi w głowie pozostanie.... :P

      Usuń
  3. Zgadzam się, że fajna a za razem, makabryczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger