kwietnia 12, 2016

Piwonie DIY - jak prawdziwe i łatwe do zrobienia :)



Może pamiętacie jak robiłam kiedyś kwiaty z hiszpańskiej krepy (tutaj), różni się od zwykłej tym, że można ją wedle uznania rozciągać i otrzymać najróżniejsze kształty :) W ten właśnie sposób zrobiłam takie piwonie, zajęło mi to może 1-2h.


A jak je zrobić? Wystarczy skorzystać z tej instrukcji:


Baaardzo żałuję, że nie miałam akurat takiej pięknej krepy w kolorze fuksji :P no niestety, białe musiały wystarczyć ;))







Robi się coraz bardziej wiosennie :)))



Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. śliczne, subtelne i eleganckie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale cudne i proste w wykonaniu. Zrobiłam różowe i też ładne. Dzięki za pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger