marca 13, 2016

Wielkanocny wianek z zającem DIY



Popełniłam kolejne DIY ;P Obecnie moje biurko, zwykle służące sprawdzaniu kartkówek, wygląda jak pole bitwy, leży na nim mnóstwo wszystkiego, ale spokojnie, odnajduję się jeszcze w tym artystycznym nieładzie ;)) Do zrobienia powyższego (wielkieeego) wianka na drzwi potrzeba:


- słomiany wianek w wybranej wielkości,
- sztuczne kwiaty w wybranym kolorze,
- klej na gorąco,
- wstążka,
- porcelanowy zając,
- mech


Na allegro znalazłam aukcję, na której jedna główka tulipana kosztowała 0,50zł - kupiłam 45sztuk. Do tego dokupiłam jeszcze 8 główek hortensji (1zł/szt). Wszystkie pozostałe elementy miałam już pod ręką :)


Wystarczyło po prostu okleić wianek kwiatami, w środku wianka przykleić zająca i dookoła niego mech, a na koniec zawiązać kokardę :) Ot, cała robota. A efekt chyba nie najgorszy ;P




Z pozostałych moich wianków DIY możecie spojrzeć też na te dwa:






Pozdrawiam!:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger