marca 18, 2016

Szkolny kiermasz wielkanocny :)



No i wczoraj ruszył kolejny już kiermasz wielkanocny w szkole :) Jak zawsze zajęłam się dekoracjami, z braku czasu, jak widać, w tym roku jest 'bez szaleństw' ;) Namalowałam wielkiego kurczaka i żonkila, pod spodem wzorek z jajek malowanych przez uczniów. 


Spójrzmy może na to co najważniejsze - towar! ;D Do kupienia jak zawsze same ręcznie robione cuda - przez uczniów, rodziców i innych chętnych.

 









Gąski i zajączki ze zdjęć poniżej zrobili nasi woźni, ja narysowałam szablony, oni wycieli z płyty (zakupionej przez szkołę) i pomalowali :) 

 
Ja sprawiłam sobie takiego oto zająca. Też robiony w szkole, panowie woźni wyginali takie metalowe coś (dowiem się jak to się nazywa:P) do narysowanego przeze mnie wzoru ;) W sklepie coś takiego kosztuje 70zł, ja kupiłam go za 25zł :)))


Nie mogłam się też oprzeć temu uroczemu zajączkowi :) całe 10zł ;))


 Robi się wiosennie :D



Pozdrawiam :))


3 komentarze:

  1. Fajne prace!
    Szary zając od woźnych i dziergana filiżanka z talerzykiem byłaby moja, gdybym była:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szary zając z niebieską wstążką mi się podoba. Mogłabym zakupić u Cb?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy jeszcze jakieś zostały, mogłabym się dowiedzieć w poniedziałek, kupić i wysłać :) cena to chyba coś ok.30-35zł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger