marca 07, 2016

Korkowy domek-przypominajka DIY



Kilka miesięcy temu trafił w moje ręce taki oto kartonowy domek, więc oczywiście, jak to mam w zwyczaju, odłożyłam do moich ''przydasiów'' bo na pewno w końcu się przyda :P


 No i stało się :) w końcu jego czas nadszedł ;))) Wymyśliłam, że zrobię sobie z niego domek-przypominajkę :D Zastanawiałam się jeszcze czy by nie zrobić sobie mniejszej wersji dlatego rozmontowałam go i ułożyłam sobie szablon:

 
Wystarczy wydrukować go sobie w wybranym rozmiarze, skleić z tektury i będzie dokładnie taki domek jak mój wyjściowy :)

 
Kiedy już mamy taki domek, przerobienie go na korkowy jest dziecinnie proste :) W Leroy Merlin kupiłam arkusze korkowe z klejem po jednej stronie (za wszystko wyszło mi 14zł). Pocięłam je na odpowiednie prostokąty i po prostu przykleiłam do tektury. Ta daaam! I gotowe :) Na koniec dokleiłam jeszcze od środka szeroką niebieską wstążkę (fajnie pasuje do przebijającej gdzieniegdzie niebieskiej tektury) - dzięki temu wystarczy pociągnąć i domek się otwiera, chowam tam wszelkie biurkowe pierdółki typu temperówka, gumka i inne takie :) 
Nie dosyć, że ładny, to jeszcze bardzo przydatny, ha! :P


 


Zapraszam niedługo na post już typowo wielkanocny :)



Pozdrawiam!


1 komentarz:

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger