marca 11, 2016

Baranek Shaun w zagrodzie DIY



A gdzie żeś to bywał biało-czarny baranie?
Za płotem, na trawniku, mościwy panie.

No i znowu :P podczas moich grzebanin internetowych trafiłam na taką instrukcję zrobienia owcy:

 

A, że owieczka bardzo sympatyczna to zechciałam ją zrobić, pomyślałam tylko, że umieszczę ją w jakiejś fajnej zagrodzie na zielonej trawce. No i zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja czarno-biała, jak słynny baranek Shaun ;))


Zagrodę zrobiłam z kawałka tektury i patyczków po lodach.


Cztery patyczki zostawiłam, resztę pocięłam na pół i po kolei przyklejałam klejem na gorąco do tektury. Na koniec całe patyczki przykleiłam poziomo dookoła i pomalowałam wszystko delikatnie białą farbą w spreju.

 Po wyschnięciu przykleiłam w zagrodzie suszony mech i zrobiłam baranka z modeliny wg. powyższej instrukcji. Oszczędziłam przy okazji sporo modeliny w prosty sposób -  wnętrze baranka to folia aluminiowa zwinięta w kulkę, na której układałam po kolei kuleczki. Całość była bardzo łatwa, szybka i przyjemna do zrobienia, a sama owca wygląda bardzo pociesznie ;))







Pozdrawiam!:))


17 komentarzy:

  1. No musiałam tu zajrzeć jak ujrzałam te oczyska na miniaturce. Uwielbiam tego baranka, będzie sympatyczną ozdobą na święta.
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę wreszcie obejrzeć ten pełnometrażowy o baranku ;D pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oglądaj, oglądaj, dawno nie widziałam takiej świetnej komedii :P

      Usuń
  2. Przesłodka owieczka i bardzo pomysłowe wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie i również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Twoje wykonanie zdecydowanie lepsze od inspiracji - ja też ostatnio choruje na czarno-białe barwy więc tym bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest kapitalne!!! Na stół wielkanocny w sam raz, dzięki Tobie znowu zaskoczę domowników i gości, oryginalną ozdobą :D dzięki za super pomysł i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Chętnie się dowiem jakie wywołał reakcje :P

      Usuń
  5. Świetna ozdoba na święta! I w dodatku jak łatwo ją zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą zagrodą! Znacznie bardziej podoba mi się Twoja wersja, niż pierwotna. Wspaniała dekoracja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Pocieszny jest jak się tak gapi na człowieka:P

      Usuń
  7. Ale to fajne! Zazdroszczę talentu i umiejętności. Super pomysł właśnie na wielkanocną dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie Ci wyszło! :D Mega talent ;) W sam raz na święta <3 Pozdrawiam Edyta z www.dekorujchwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Baranek bardzo przyjemny, kojarzy mi się z bąbelkową Milką 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. ...bez przerwy płata figle ludziom oraz psom...Super :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger