lutego 24, 2016

Kubek jak akwarelą malowany - DIY



Na taki pomysł natknęłam się już dawno, jednak dopiero teraz udało mi się go wypróbować :)) Efekt? No jak dla mnie nie najgorszy ;D
Ten piękny efekt a'la akwarela uzyskamy dzięki... lakierowi do paznokci :)) Spójrzcie jak łatwo taki kubek sobie zrobić.


Do jakiegoś w miarę dużego pojemniczka (najlepiej właśnie taki aluminiowy do pieczenia) wlewamy wodę. Do niej kilka kropel wybranego lakieru do paznokci - najlepiej dwa/trzy kolory pasujące do siebie. I uwaga! - kilka kropel! 
Ja sobie niestety przy pierwszym razie pofolgowałam no i niestety.... nie wyszło.


Lakiery trzeba delikatnie ze sobą zmieszać wykałaczką, żeby wyszły fajne wzorki.


I zanurzamy kubeczek :)


Widzicie? Zdecydowanie za dużo, zbyt gruba warstwa ://


Podejście drugie, było już absolutnie udane :))) Dałam dwa odcienie różu i w o wiele mniejszej ilości.





Lakier szybko zastyga na porcelanie, więc po takim zanurzeniu odstawiamy kubek na kilka godzin i po tym czasie można go już właściwie normalnie używać. Oczywiście lakier w końcu zejdzie - no chyba, że zabezpieczymy go specjalnym lakierem do porcelany (10zł na allegro) :D Ha! W ten oto sposób moje kubeczki stają się bezpieczne w użyciu, a nawet zdatne do mycia w zmywarce ;))


 
A teraz kilka ujęć ostatecznego efektu ;))



 





Wydaje mi się, że np. komplet trzech takich kubków w różnych kolorach byłby świetnym pomysłem na prezent :) I tanio wyjdzie :P



Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. zaskakujący sposób, a efekt końcowy robi wrażenie, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł,efekt super!
    Gratuluję,pozdrawiam i życzę wielu udanych "produkcji"😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby się spełniło ;)) dzięki za odwiedziny! :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł,efekt super!
    Gratuluję,pozdrawiam i życzę wielu udanych "produkcji"😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i super efekt końcowy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś próbowałam :) Piękne wyszły ...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego,jestem zaskoczona pomysłem i efektem-gratulacje☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też o czymś takim myślałam! Tylko nie mogę się zdecydować co tak ozdobić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne. Podpatruję i na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne. Podpatruję i na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger