stycznia 11, 2016

Zima? i po zimie...



A tak chciałam śnieg na święta :/ No i masz Ci babo placek, śnieg jest... tylko w zupełnie nie przydatnym terminie ;) Bo teraz to ja do pracy już muszę dojeżdżać, a nie podziwiać z domowego ciepełka spadające za oknem płatki śniegu, o! ;) No powiem Wam, że się nieźle zdziwiłam jak któregoś ranka wstaję i widzę za oknem coś takiego:




W pierwszy zimowy weekend jak to mam w zwyczaju, namarudziłam, że chcę jechać do lasu robić zdjęcia ;D Inną taką ''sesję'' znajdziecie tutaj. Wpadło mi wtedy kilka zwierząt pod obiektyw :)))) 




No więc pojechaliśmy do lasu :)) A lasów Ci u nas dostatek, ciągną się aż do samej granicy z Niemcami (która jest od nas ponad 100km).



Było dość ekstremalnie bo mój kierowca (i tak się składa, że też brat) z ogromną uciechą używał ręcznego zawracając w miejscu albo hamował dość dobitnie na lodzie... No cóż, wszyscy jakoś wrócili w jednym kawałku, to plus! :P 










 






Później pojechaliśmy jeszcze w pewne baaardzo szczególne miejsce ;D (ale o tym za jakiś czas)



Piękna, stara i maleńka wioska, w której większość domów ma ponad 100 lat i kryta jest strzechą :)) bajkowo...









  
Ja tą mini-zimę wykorzystałam :D w sumie mogłaby już powoli zjawiać się wiosna ;) (na nartach i tak nie jeżdżę, więc co mi tam :P)




Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Przepiękna zima i zdjęcia również :)
    Nie wiem czemu ale zawsze jakoś ze Wschodem cię kojarzyłam ;P
    Ja miałam śnieg w czasie urlopu, co mnie bardzo cieszyło, ale nie aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mam urodę wschodnią :P a jednak Wielkopolanka od urodzenia ;D

      Usuń
    2. A nie, nie o urodę (niezaprzeczalną) mnie się rozchodziło ;P
      Tak mi się coś po kojarzyło nie wiadomo skąd :)

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia Super że się udało bo jak napada śnieg w tygodniu to po pracy ciemno a w weekend juz sie topi i tak wkółko ;-)
    Pozdrowienia dla brata rajdowca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, też tak to zwykle u mnie bywało, więc cieszę się, że tym razem miałam okazję zrobić te zdjęcia :))
      Dziękuję za pozdrowienia ;D

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) Zazdroszczę Ci kochana takich widoków :) Pozdrawiam :) Monia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger