stycznia 14, 2016

Arktyczny lisek



Śniegi powoli topnieją, właściwie to przed domem mamy już raczej lodowisko niż śnieg. Mimo to nadal dochodzą mnie jakieś tam słuchy o ''kolejnym ataku zimy'' :P no nie wiem, nie wiem, chyba już bym jednak wolała wiosnę :) No w każdym razie, korzystając z ostatnich śnieżnych krajobrazów zrobiłam kilka zdjęć :))) Spójrzcie na jakiego pięknego, śnieżnobiałego, arktycznego lisa natrafiłam, jego najwyraźniej śnieg nie rusza ;))


A! Ważna sprawa :D Od teraz znajdziecie mnie też na Instagramie ;))) Będę dodawać tam zdjęcia nie pojawiające się na blogu, więc serdecznie zapraszam do obserwowania :) Link znajdziecie na pasku po prawej stronie (użytkownik @myspeckledfawn)




 








Pozdrawiam! :)


5 komentarzy:

  1. Piękny lisek :) Takiemu żadna zima nie jest straszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Widać że jemu jest cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski, ja dopiero uczę sie filcowania, głownie do rzeźbienia twarzy moich lal, ale strasznie mi sie to spodobalo i wkrecilo na maksa. twoje prace są fantastyczne, pozdrawiam happyhowdoll

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger