grudnia 13, 2015

Poczuj magię świąt - Poznań i Berlin :)



Nie wiem czy wiecie, ale jestem tzw. Wielkopolską Pyrą ;) Mieszkam 60km od Poznania i czasami się do dużego miasta wybiorę. Ostatnio w piątek kiedy to zostałam zmuszona zawieźć lubego mego na spotkanie integracyjne ;) Kiedy on się integrował, ja w miłym towarzystwie szwendałam się po starym rynku - były budki z jedzeniem, piciem, rękodziełem. Był też akurat występ zespołu Sound n' Grace (o ile mnie pamięć nie myli, pochodzą właśnie z Poznania). Były też kolędy grane na ulicy i mnóstwo uśmiechniętych ludzi :) Czuło się atmosferę świąt :)))
















 W międzyczasie była też herbata w kawiarni Pod Latarniami, klimatyczne miejsce :)

















Wybieraliśmy się do Berlina na jarmark świąteczny, niestety (albo może raczej stety, zobaczymy;)) ze względu na ''nagły wydatek'' stwierdziliśmy, że nie tym razem ;) Na szczęście pewien znajomy ktoś akurat się wybierał i użyczył mi tych pięknych zdjęć :)

fot. S.P.

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P. 

fot. S.P.


Pozdrawiam! :))


1 komentarz:

  1. W Gdańsku Święta pełną parą :) Brakuje tylko śniegu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger