grudnia 18, 2015

Niezwykłe druciane światełka i kilka inspiracji :)



Wiele razy natykałam się na zdjęcia pokazujące przepiękne, delikatne lampeczki :) Bez problemu znalazłam je na ebay i innych zagranicznych stronach. Natomiast, żeby wyszukać je na allegro... no, musiałam się nieźle nagimnastykować ;) Ostatecznie pojawiły się wpisując ''lampki led drut'' i inne wariacje z ''drucikiem''. Na próbę kupiłam dwa komplety, każdy metrowy, po 11zł. Wydawało mi się, że do jakiejś butelki czy słoiczka wystarczy, ale jednak dwa metry to minimum. Na pewno wykorzystam je jakoś w świątecznych dekoracjach :D tym bardziej, że są na baterie, więc można je dać gdziekolwiek! :))





Jak tam przygotowania do świąt? :)))




6 komentarzy:

  1. W pustych butelkach czy ozdobnych szklanych dekoracji wygląda to niesamowicie i w zasadzie wg.mnie nic więcej nie potrzeba, światło samo da efekt tak jak gwiazdy na niebie nie potrzebują nic więcej żeby był piękny widok..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda.
    A święta jak święta wielką parą ale motywacji jakoś brak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne takie światełka :)Kupiłam takie na miedzianym druciku 20 diodek chyba 8zł w Jysk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te klosze wypełnione światełkami cudne
    A przygotowania w toku :-) non stop

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna dekoracja, delikatny, magiczny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger