grudnia 17, 2015

Choinka z szyszek



Odkładałam zrobienie tej choinki już kilka lat ;) co święta miałam wymyślałam sobie tyle rzeczy, że na nią wystarczało już czasu. No więc tym razem się wreszcie doczekała! :)) Wykonanie jest naprawdę banalne i zajmuje niewiele czasu (oczywiście zależy od wielkości choinki). Moja ma jakieś 15cm - zrobiłam taką maleńką na próbę. Chciałabym dorobić do niej jeszcze jedną, co najmniej 10cm wyższą ;)



Najpierw wzięłam papier techniczny i zwinęłam w rożek, okleiłam taśmą dookoła i ucięłam dół równo na wybranej wysokości. Później zabrałam się za szyszki - na tej wielkości choinkę ogołociłam 5 średniej wielkości szyszek.


Następnie, zaczynając od dołu, klejem na gorąco przyklejałam ''blaszki'' szyszek. Chwila i gotowe ;)) Jak wreszcie znajdę mój brokat w spreju, potraktuję nim jeszcze choinkę, żeby się trochę mieniła :)






Pozdrawiam ;)


7 komentarzy:

  1. Choinka wygląda bardzo fajnie:) A czy klej kupujesz jakiejś konkretnej firmy ? Masz jakiś sprawdzony sklep, w którym się zaopatrujesz w tego typu akcesoria ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ;) akurat jeśli chodzi o klej, to kupuję po prostu gdzie akurat znajdę. Zwracam tylko uwagę, żeby zgadzała się średnica tych pałeczek (bo są też takie cieniutkie do małych pistoletów) i kolor (przezroczyste). Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jak zwykle ładnie i pomysłowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe! sama również lubię spędzać czas na tworzeniu takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger