listopada 07, 2015

Pomysły na Zaczarowane Święta 2 - prawie 100 inspiracji! :)



Z jednej strony reakcje na świąteczne ozdoby już na początku listopada to:



Jednak z drugiej strony, zima tuż tuż... :P

Ponieważ święta powoli nadchodzą (no moim zdaniem, w każdym razie :P), po raz kolejny przygotowuję dla Was zestawienie wielu bożonarodzeniowych inspiracji, dekoracji i 'zrób-to-sam' :) 
Zanim jednak zaczniecie przeglądać, koniecznie rozsiądźcie się wygodnie, skombinujcie jakąś kawę/herbatę (i ciasteczka! a co tam!;D) i zerknijcie w poprzednie zestawienie, w którym to znajdziecie aż 271 pomysłów :)) TUTAJ.


Już po? No to zapraszam na dokładkę :) 
(wszystkie zdjęcia pochodzą z pinterest.com)

Na początek śliczna ozdoba świetnie nadająca się też na mały podarunek - mikołaje uszyte z filcu, do zrobienia nawet bez maszyny do szycia, właściwie to tak prosty kształt nawet klejem można sobie posklejać :)


 Bałwanek z modeliny:









Szyszki w skrystalizowanej soli, pamiętacie takie eksperymenty ze szkoły? :) Nic trudnego.



Masa solna (z polskiego bloga, nazwa na zdjęciu)








Ten pomysł na pewno wypróbuję w tym roku :D na stożek np. ze styropianu owijamy koronkę, moczymy krochmalem (kilka razy) albo klejem Mod Podge, czekamy aż będzie sztywne, usuwamy stożek i mamy śliczne koronkowe choinki, które dodatkowo można pomalować złotą farbą w spreju :)) świetny pomysł!



Rogi z modeliny na choinkę


Prosta poduszka :) Pisaki do pisania po tkaninach znajdziecie np. w Ikei (o ile pamiętam 5 kolorów za jakieś 10zł) 












Link do instrukcji jak zrobić takie papierowe bombki tutaj.










Tego powyżej próbowałam :) tutaj.

I've tried the fairy christmas tree above - you can find them here :)










Na płótnie namalowane gwiazdki, w płótnie zrobione dziurki przez które przekładamy lampki choinkowe

























   


Spójrzcie co widziałam w TK Maxxie :P cena? 50zł. Porównajcie jeszcze z moją wersją takiej choinki, śmiem twierdzić, że ładniejsza ;P o kosztach już nie wspominając...



Niedługo pojawią się też posty z pomysłami m.in. na własnoręcznie zrobione prezenty i ozdoby świąteczne, które można zrobić z dziećmi, więc zapraszam do odwiedzania ;)))


Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Ja z dekoracji świątecznych najbardziej lubię lampki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj lampki to ja wieszam na wszystkich powierzchniach pionowych :P a na poziomych.... lampki kładę ;D

      Usuń
  2. Śliczności zebrałaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) oby się coś z tego przydało w tym roku :)))

      Usuń
  3. Ach, listopad - pachnie Świętami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się naprawdę starałam powstrzymać trochę dłużej z tymi postami świątecznymi, ale co zrobić jak dostaję już zapytania na te tematy :P

      Usuń
  4. Propozycje niesamowite! Skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ho ho , ale inspiracji, każdy może wybrać coś dla siebi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta to taki magiczny czas, że możemy już zacząć od listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje Mnóstwo pomysłów a czasu już tak mało :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasu coraz mniej. Dlatego ja już zaczęłam. Kupiłam kilka poradników i książek kucharskich w matrasie i walczę już od początki miesiąca. gotując i robiąc próbne dekoracje na stół, choinkę i ogród.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger