listopada 19, 2015

Ozdoby świąteczne, które możesz zrobić z dzieckiem



Sama dzieci nie mam, ale, że dostałam kilka pytań o post o takiej tematyce niniejszym ogłaszam, że zrobiłam stosowny ''research'' i oto co mi się spodobało :)))  Znajdziecie tu pomysły na ozdoby do wykonania przez dzieci w różnym wieku.
(wszystkie zdjęcia z pinterest.com)

Na pierwszy ogień fajny pomysł z bombkami, a na nich odbite rączki dziecka przerobione na bałwanki :)



 Odciśnięty paluszek


 i stopy-reniferki


Śliczne bałwanki robione ze skarpetki, nie wymagają żadnego szycia, tylko trochę kleju :)


I na podobnej zasadzie można stworzyć skarpetkowego Olafa z ""Krainy Lodu''.

















Troszkę naturalnych ozdób:






 

No i na koniec coś co można nawet sprezentować - bombki z cekinów. Robiłam coś takiego z uczniami w pracy i efekty są fantastyczne, spójrzcie :)))











I jeszcze jedno, pamiętacie Stefana? :)))) Niedługo pokaże Wam jak mu się rodzina rozrosła ;D



Pozdrawiam serdecznie! :))))


2 komentarze:

  1. Fajne! Fistaszkowe ozdoby skradły moje serce.
    A pomysły z odbijanymi paluszkami, rączkami i stópkami są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły bardzo ciekawe, skarpetkowe bałwanki - są świetne :) Podoba mi się też wykorzystanie patyczków po lodach - super !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger