października 19, 2015

Suszone kwiaty w szkle



Dzisiaj kolejny naprawdę prosty do wykonania pomysł :)) Zależało mi na efekcie jak z witraża - czarne brzegi i nic co zasłaniałoby kwiaty.
W Empiku kupiłam suszony bukiecik :) do tego dwie antyramy pocztówkowej wielkości (10x15). 
 


Z antyram wyrzuciłam płyty z tyłu zostawiając same szybki, które baaardzo dokładnie wymyłam. Po włożeniu kwiatów między szkła okazało się, że są dość mocno wygięte - brzegi obu tafli nie stykały się, a kwiaty zjeżdżały. Byłam więc zmuszona przykleić je klejem Mod Podge - położyłam kwiaty do dołu na jednej szybie, delikatnie posmarowałam je z tyłu klejem i przyłożyłam na wierzch drugą szybę. Spięłam to wszystko klipami aż do wyschnięcia (zabezpieczając chusteczkami, żeby nic się nie porysowało czy odkruszyło). Przy okazji okleiłam dookoła brzegi szkła klejem Super Glue, a na to jeszcze pistoletem na gorąco.


 Na górze dokleiłam czarny sznureczek. Zastanawiałam się czy zostawić ten przezroczysty klej w takiej formie, ale ostatecznie zdecydowałam się na pomalowanie go czarną farbą (chociaż w sumie obie opcje mi się podobają).




Tutaj pomalowany klej :) Całość wygląda bardzo świeżo :)))



  

Mam jeszcze suszone liście i drugą, większą parę antyram ;D Będę działać z wersją jesienną :)



Pozdrawiam serdecznie!


9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Na początku myślałam, że to jest zrobione farbami do malowania na szkle. Troszku mnie przeraża, czy ten sznureczek się nie oderwie z czasem i nie będzie bum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie ;)) sznurek sam w sobie baaardzo wytrzymały, natomiast do szkła przykleiłam go super glue i do tego jeszcze klejem na gorąco, więc to właściwie niemożliwe, żeby mi coś tam gdzieś odpadło :P

      Usuń
  2. wow świetny pomysł i super efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger