października 30, 2015

Liść paproci w szkle



Niniejszym słowa dotrzymuję ;) mówiłam w tym poście o kwiatach w szkle, że popracuję też nad wersją bardziej jesienną :))) Stąd też zakosiłam z lasu mały liść paproci, ususzyłam w książce (z baśniami konkretnie ;)) i wczoraj skleiłam między dwoma antyramami. Dokładnie jak to zrobić pokazywałam w poście zalinkowanym powyżej. Jedyna zmiana tutaj to kolor złoty obramowania, no i drucik do powieszenia zamiast sznureczka ;) Wydaje mi się, że super będzie pasować do kolorystyki w naszym domu :D Zdradzę jeszcze, że zaczęłam robić jesienny wianek na drzwi, w sumie trochę późno, ale zawsze się przyda na przyszły rok ;P


Żeby pomalować ramkę na złoto okleiłam papierową taśmą szkło z obu stron.



 
To tyle na dzisiaj ;) Pora przygotować się do wyjazdu.


Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Wspaniała dekoracja, pięknie wykonana :) Podziwiam za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na dekorację! Ślicznie wykonana, bardzo mi sie podoba ;) Zainspirowałaś mnie!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fatastyczny pomysł, wykonanie i zdjęcia. Dobrego dnia. Ala☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za miłe słowa! :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger