października 05, 2015

Kamienna doniczka - zrób to sam!



Dzisiaj kolejne ''zrób to sam'' :) I bardzo szybkie do tego! Wystarczy skoczyć do sklepu i kupić małe kamyczki (moje są z Ikei). Następnie sklejamy je w kształt doniczki dowolnej wielkości i gotowe :) można sadzić!


Żeby nie skopać kształtu, za formę służyła mi mała miseczka. Po prostu układałam w niej kamienie jeden przy drugim i sklejałam (''oblewając'' klejem) pistolem na gorąco. Po skończonej pracy wyjęłam doniczkę z miseczki, wyłożyłam w środku czarnym filcem i folią, żeby woda nie przeciekała. I to naprawdę wszystko ;D 


Taka doniczka będzie też fantastycznie wyglądać zrobiona z białych kamieni - np. we wnętrzach nowoczesnych/skandynawskich/w nadmorskim stylu.




Pomysł na taką doniczkę już dłuższy czas temu widziałam na Craftberrybush :)





Pozdrawiam serdecznie! :)







Post bierze udział w:

http://tulipanowiec.blogspot.com/2016/08/pomys-na-balkon-wakacyjne-link-party.html

11 komentarzy:

  1. Prosta w wykonaniu a jaka piękna ;) rewelacyjny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jaki świetny pomysł!
    Super dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - można też obkleić jakąś zwykłą doniczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna doniczka i świetna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna doniczka ,wygląda wspaniale! Dziękuję za udział w wakacyjnym link party :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna doniczka ,wygląda wspaniale! Dziękuję za udział w wakacyjnym link party :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger