października 16, 2015

Jesień w obiektywie



Dzisiaj zaczęło u nas porządnie padać, i to w momencie kiedy koleżanka zaczęła się już śmiać, że przecież w sferze równikowej w porze suchej nie pada i czego ja się w ogóle deszczu spodziewam:P  Do tej pory (pomijając dogorywające roślinki w ogrodzie) jesień była piękna, ciepła, słoneczna, prawdziwie złota :))) Wykorzystałam, więc te jakże w naszym kraju rzadkie, warunki pogodowe i robiłam duuuużo zdjęć. No i byłam też na grzybach :P (z których przywiozłam... zdjęcia, bo grzybów oczywiście nie było, nic a nic;))
No więc proszę bardzo, oto moja jesień :)

 




 (fot. A.W.)

  (fot. A.W.)

Tutaj nawet widać Licheń w oddali ;)  (25km dalej).

 (fot. A.W.)

 (fot. A.W.)

 (fot. A.W.)

 (fot. A.W.)
 
 (fot. A.W.)








 




i zbieranie orzechów na koniec :))






Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Twoja jesień Piękne zdjęcia
    U nas dzisiaj na szczęście słonko wychodzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger