września 27, 2015

Trochę origami - zakładka do książek Lisek :)



Od września zaczęłam (oprócz angielskiego) uczyć też zajęć artystycznych i plastyki :) Od czasu do czasu będę, więc pewnie pokazywać co tam na tych zajęciach wykombinowaliśmy ;)) Uczniowie moi stwierdzili, że chcieliby spróbować origami. No to wyszukałam kilka łatwych tutoriali na youtube. Tym co spodobało im się najbardziej była zakładka w kształcie głowy liska :)) Filmik trwał 6 minut, nam zajęło to 20 :P no wiadomo, co chwilę stop bo temu nie wychodzi, tamtemu nie wychodzi, a temu trzeba pomóc, a tamten jeszcze wycina ;)) Ale poradziliśmy sobie i efekty bardzo nam się podobały, spójrzcie:


Tutaj znajdziecie filmik, z którego korzystaliśmy: klik


Lisek naprawdę uroczy:) baardzo jesienny ;))


Ze względu na swoje rozmiary, najwygodniejszy będzie do większych książek, chociaż i do standardowych można go użyć.


Spójrzcie jeszcze jaką fantastyczną książkę wyhaczyłam w Empiku :D Zawsze marzyła mi się taka, w której to znalazłabym nie zdjęcia polskich dworków (bo na takie trafiałam często), ale jakiś logiczny opis ich różnych stylów architektonicznych. Ta książka to ma, a do tego jeszcze opis typowego ogrodu, wnętrz (czyli np. kolory, meble, rozkład pomieszczeń), a nawet opis codziennego życia takiego polskiego dworku :D Nie mogę się już doczekać kiedy zacznę czytać :)))) 





Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. mi również te liski bardzo się podobają, właśnie szukałam sobie jakiej niebanalnej zakładki, a tu proszę! jutro oglądam filmik i robię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze!!! Kiedyś zrobiłam taką zakładeczkę origami w kształcie serduszka, ale te zdecydowanie są słodsze i fajniejsze :-) pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kochana ! Z nieba mi spadłaś z tym pomysłem, zaraz jutro z dziewczynami robię zakładeczki. Na dzień chłopaka będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią! Lisek jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra pomysł na zakładkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te liski. Najbardziej wpadł mi w oko żółtolisek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger