sierpnia 17, 2015

Gąska Balbinka - filc znowu w akcji :)



Udało się! :D Ostatnie dwa tygodnie wkuwałam jak głupia, bynajmniej nie dla przyjemności, a przygotowując się do egzaminu :) Dzisiaj zdałam egzamin na nauczyciela mianowanego w związku z czym wreeeeeszcie mam spokój z wszelkimi testami, studiami, egzaminami i czym tam jeszcze ;) Zastanawiacie się pewnie co to ma wspólnego z filcową gąską? A no to, że moja opiekun stażu zbiera gąski - gliniane, porcelanowe, na talerzach, ręcznikach... Więc oprócz standardowej kawy i słodkości, w prezencie zrobiłam jeszcze gąskę i mam nadzieję, że się spodoba :)



Gąska jest szykownie wystrojona w narzutkę w grochy zapinaną różyczką i czepek z tego samego materiału :)






Sympatyczna, kolorowa i taka wiosenna :)





Pozdrawiam serdecznie! :)


7 komentarzy:

  1. Nie no myślałam że to prawdziwa! Świetnie Ci wyszła :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudowna jest! Na pewno spodoba się obdarowanej. No ja byłabym zachwycona takim podarkiem.
    A z czega ta gąska ma dziobek i łapki? - to gotowe formy?
    Ano i jeszcze gratuluję zdania egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;D
      Łapki i dzióbek zrobiłam z modeliny, którą trochę przyprószyłam startą brązową kredką pastelową żeby kolor nie był taki płaski :)

      Usuń
  3. Moje gratulacje :) A gąska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Gąska skradła me serce <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger