sierpnia 24, 2015

Brokatowe wazoniki DIY






Weszłam ostatnio w posiadanie baaardzo fajnej taśmy dwustronnej Tesa ;D od zwykłej dwustronnej różni się tym, że jest przezroczysta i cieniutka, co daje mnóstwo możliwości jakich inna by nie dała ;) Tak więc sobie myślałam co by z nią zrobić i wymyśliłam takie oto brokatowe wazoniki, które również ładnie by wyglądały jako świeczniki :)
Wykonanie? Nic prostszego - okleiłam szklanki w sposób jaki wpadł mi do głowy po czym dokładnie posypałam brokatem. Później już tylko oczyściłam pędzelkiem szkło i gotowe :)


Z drugą szklanką trzeba było postępować trochę inaczej - pasek taśmy, posypanie jasnym brokatem, pasek taśmy powyżej, posypanie ciemniejszym brokatem i tak dalej :)



Wyszło bardzo letnio i świeżo :)












Pozdrawiam :)







Post bierze udział w:

http://www.craftberrybush.com/2015/08/the-inspiration-gallery-74.html


3 komentarze:

  1. Pięknie zwykły słoik może stać się wspaniała ozdobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko to wygląda :) http://mamusiaiblanusia.blogspot.com/2015/08/girlandy-statki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger