lipca 01, 2015

Wystawa naszych fotografii



 Jakiś czas temu wspominałam o zajęciach z fotografii jakie mieliśmy na podyplomówce ;) (tutaj) Najlepsze prace miały być wystawione w uczelnianym atrium. No i niniejszym mam zaszczyt przedstawić kilka zdjęć z naszej wystawy ;)) Niestety zrobione komórką bo aparatu przy sobie nie miałam, ale widać ;) Moje zdjęcia, które tam trafiły to te powyżej (zatytułowany ''Łowy'') i te poniżej ("Delikatność szeregu").









I co? :)) Które prace najbardziej Wam się podobają? ;)) 









P.S. Od dzisiaj jestem na pięciodniowych warsztatach plastycznych w Kórniku w ramach mojej podyplomówki ;) Do zrobienia mamy 15 szkiców :P dzisiaj zdążyłam zrobić trzy, więc no... :P Przygotujcie się na duuuużo zdjęć ;)) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger