czerwca 25, 2015

Dekoracje szkolne na każdą okazję i nie tylko :)




Od czasu do czasu zdarza się, że marudzę Wam tutaj co to za dekoracje mam znowu do namalowania czy przygotowania w pracy ;)) Były już wszystkie pory roku i wszystkie istotne w szkole okazje, więc pomyślałam, że zrobię post podsumowujący, bo wiem, że kilkoro nauczycieli mojego bloga odwiedza :) W naszym gimnazjum na głównym korytarzu znajduje się ściana z bordowymi kotarami, to zawsze na nich (oprócz ozdób w oknach i kilku innych miejscach) koncentrują się wszelkie dekoracje i ozdoby okolicznościowe :)
Na zdjęciu powyżej tegoroczne dekoracje na zakończenie roku. Zeszłoroczne natomiast zobaczycie tutaj. We wrześniu po prostu zamieniam napis ''żegnaj szkoło'' na ''witaj szkoło'' i jest ok ;P


Jesienią wygląda to zwykle tak:


całość tutaj ;)


Następne w kolejce - dekoracje zimowe/bożonarodzeniowe :) No przy tych to można poszaleć :P oprócz światełek i choinek wiszących gdzie się da, do tej pory miałam okazję skombinować coś takiego: 








Chmurę (z której jesienią zamiast śnieżynek padają duże krople deszczu;)) znajdziecie tutaj razem z opisem jak ją zrobić.

No to teraz dekoracje wiosenno-wielkanocne :)
Wielkie żonkile i konwalie z bibuły można obejrzeć tutaj.


W zeszłym roku z kolei były ogromne białe kwiaty :)



Co roku w maju organizowany jest w naszej szkole Słodki Czwartek :) Taki ''kiermasz'' smakołyków domowej roboty kiedy to zbieramy pieniądze na pomoc potrzebującym.
Zeszłoroczny plakat na tę okazję wyglądał tak:

 
 I jeszcze a propos plakatów:
(tutaj)






Często muszę też robić ogromniaste kartki czy to urodzinowe, czy na inne święta i okazje...



Ten Mikołaj to połowa brystolu, więc spory, ręce się otwierały odkrywając życzenia :)



Tę kartkę zawoziłam wczoraj. Brystol złożony na pół, całość taka trochę 3D :P szczególnie podoba mi się polewa, wygląda naprawdę zachęcająco ;))


 

Mam nadzieję, że się przyda ;)




1 komentarz:

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger