kwietnia 03, 2015

Wielkanocne dekoracje 2015 :)



Ostatnie kilka dni zajęta byłam kombinowaniem dekoracji ;) Skupiłam się w tym roku na żywych kwiatach, efekt - ogromne ilości szafirków, żonkili i innych cebulek, tulipanów też całkiem sporo ;)



Widzicie te urocze mini-narzędzia ogrodnicze?:P no musiałam je kupić...



Znowu kupiłam sobie też szachownicę, tym razem białą :)











A to taki większy żywy stroik z szafirkami :)
















Śliczne szydełkowe jajka i miseczka - dostałam ;D










Na zewnątrz też już kolorowo :) Niech jeszcze te tulipany zakwitną!









Życzę zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt :)






6 komentarzy:

  1. Śliczne ozdoby ! zdrowych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dużo sie napracowałas:) ale ślicznie :) Wesołych Swiąt :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, wiosennie, świeżo i na pewno pachnąco! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Światecznie u Was bardzo Pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger