marca 25, 2015

Wielkanocne podpowiedzi 2015 :)





Święta tuż tuż, a że czasu jak na lekarstwo to pomyślałam, że jak zawsze złożę posta zbiorczego pokazującego moje dotychczasowe pomysły wielkanocne - wszystko jak najbardziej możliwe do zrobienia w wolnej chwili ;)

W zeszłym roku wzięło mnie na groszki i malowanie co dało następujący efekt:



Zrobiłam też kilka (mniej lub bardziej) żywych stroików ;)


...bo tulipany muszą być!


Pojawiły się też dwa nowe wianki :)
baziowy...


...i forsycjowy :)


Noo i wymyśliłam też sobie jajka z piórek ;) 


Pozostałe pomysły są już ociupinkę starsze, ale nadal co roku wyciągam je na światło dzienne;)
To mój ulubiony wiosenny świecznik - pamiętam, że trochę się przy nim nakombinowałam, ale fajnie wyszedł :)



W tym samym poście znajdziecie też tą kulę z bazi - tą to miziam i miziam :P




Poniżej udawany królik z czekolady - trochę farby i gotowe :)) W tym samym poście jest też mnóstwo inspiracji wielkanocnych.


Tutaj z kolei kilka stroików na wiosnę.


A tutaj jeden z moich ulubionych postów wielkanocnych ;) czyli jaja decoupage, to była moja pierwsza próba z tym całym malowaniem, klejeniem, lakierowaniem...tak, tak, byłam z siebie niesamowicie dumna! :P
Wiem, wiem, Ci z Was, którzy są ze mną od dłuższego czasu mają już pewnie dość tych konkretnych zdjęć :P nooo aaallleee cóż... ;D





Zdjęć jest mnóstwo, więc zapraszam do zerknięcia :)

No takie jajo to już absolutnie każdy może zrobić :P serio, serio ;)


Na koniec jeszcze mój brokatowy paw (wiem, że śmiesznie to brzmi:P)
Może nie do końca typowo ''wiosenny'', ale jakoś tak mi się jednak z wiosną kojarzy ;)


To tyle, uciekam przeglądać pinterest w poszukiwaniu super pomysłów :P



Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Mnóstwo pięknych inspiracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie;) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, u mnie też coś takiego powinno się pojawić dziękuję za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. To niemożliwe,jak przy odrobinie pomysłu,można zrobić coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger