stycznia 01, 2015

Top 10 Nakrapianego Jelonka 2014!;)



Kolejny rok minął, pora na jego podsumowanie ;) Rok 2014 zaczęłam z przytupem, a nowe posty pojawiały się regularnie i całkiem często ;) Później niestety z braku czasu musiałam troszkę przystopować, ale mam nadzieję (i szczerą chęć poprawy:P), że rok 2015 przyniesie mi mnóstwo inspiracji i pomysłów :)
Podsumowanie 2013 możecie znaleźć tutaj.

Poniżej przygotowałam zestawienie postów, które miały największą oglądalność i tych, które sama darzę sentymentem ;))

Tak na początek i poza kolejnością - największe wydarzenie w moim blogowym życiu, czyli pojawienie się w miesięczniku "Moje Mieszkanie" ;)


A teraz już chronologicznie ;) Zacznę od Sowy, którą osobiście uwieeeeelbiam! :D Jedna z moich pierwszych filcowych prób, z resztą zobaczycie za chwilkę, że rok 2014 był pod znakiem filcu dla mnie ;))


Kolejny popularny stworek toooo... wielki uroczy królik :)


Później zaczęła zbliżać się Wielkanoc i ''popełniłam'' kilka kaczątek ;)


Ogromnie popularny był post o wielkich kwiatach z bibuły, które zrobiłam do pracy (nie pojmuję:P)


Później dopadła mnie mania szycia na maszynie ;D zrobiłam mnóstwo różnistych poduszek, oraz te etui na mój niewymiarowy tablet ;)


Wszyscy mamy niepotrzebne słoiczki i pojemniczki po różnych produktach, ja jadłam mnóstwo nutelli i pomyślałam, że przerobię słoiczek po niej ;) Najwyraźniej mój pomysł się spodobał ;))


Teraz trochę wielkanocnych ozdób:)

 
 Kolejny post też jest całkiem popularny, najwyraźniej nie tylko ja mam sklerozę ;) (przeczytacie posta - zrozumiecie:P)


No i znowu trochę filcu :)


W końcu przyszło lato, co zaowocowało w długo oczekiwany taras :)
W związku z nim wybrałam też rośliny, które go oplotą, pisałam o nich w tym poście :))


Szczęśliwego Nowego Roku :))





2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego:) Bardzo owocny był ten rok, czekam na nowe pomysły i realizacje w 2015. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny roczek! Kolejny nie będzie gorszy na pewno!
    O takim tarasie marzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger