grudnia 05, 2014

Świąteczne dekoracje szkoły




Jakby się ktoś zastanawiał to żyję i mam się całkiem dobrze ;) Jakoś nie potrafię ostatnio znaleźć czasu (nie wspominając już o pomysłach:P), żeby zrobić coś ponad potrzebne minimum. 
Dzisiaj WRESZCIE skończyliśmy świąteczne dekoracje w szkole, strasznie się to ciągnęło w tym roku, ale oto jest! :) Prawda, że zacnie? ;D
(zdjęcia robione komórką - ubolewam;)




Bałwanka i misterne śnieżynki pojawiły się już w zeszłym roku (tutaj), nowością w tym roku jest wielka papierowa choinka - moi niewolnicy (czyt.uczniowie) wycięli mnóstwo pasków z papieru A3, każdy pasek był zgięty wzdłuż długości i przypinany szpilkami do kotary. Dzięki temu drzewko nie jest płaskie, a ma trochę faktury.


Ustroiliśmy je jeszcze białymi lampkami i gotowe :) 
Przed tym wszystkim wisi pomalowana na biało (farbą w spreju) gałązka brzozy, z której zwisają gwiazdki i śnieżynki.


Aniołki ze zdjęcia poniżej przeszły lifting i operacje plastyczne - no dostały po prostu nowe twarze ;D Już tak nie straszą przerażającymi minami zrobionymi z gwoździ i innego żelastwa ;)


Ogólnie jestem zadowolona, wyszło całkiem fajnie :) najwięcej zajęło przygotowanie i zebranie tego wszystkiego w jednym miejscu, samo składanie i dekorowanie to jeden dzień pracy (caluteńki;))


 




Pozdrawiam świątecznie! :D


6 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje, chociaż na pierwszy rzut okiem myślałam, że choinka jest z piszczeli i już się zastanawiałam, czy wam się święta nie pomyliły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła ta choinka. Brawo dla Ciebie i niewolników :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta choinka! Bardzo pomysłowe :) A stawiacie też na parapetach poinsencje na święta czy niekoniecznie? U mnie w domu to obowiązek, do przedszkola mojej córki też zanosiłam przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      poinsecje na pewno pięknie wyglądają w oknach, ale w gimnazjum ten numer nie przejdzie :P mamy w każdym oknie przyklejone wielkie wycinane śnieżynki jak te na kotarach :)

      Usuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger