listopada 14, 2014

Świąteczne DIY (tak, wiem, że jest listopad;)




Zdaję sobie sprawę, że mamy jeszcze listopad :) Z drugiej strony wiem też, że wieelu z nas (jak nie większość) myśli już o świętach i o tym co by tu fajnego zrobić :))) Sama przeglądam pinterest dość intensywnie i zastanawiam się co w tym roku wykombinować nowego.
W tym poście zobaczycie WSZYSTKIE moje dotychczasowe DIY świąteczne :) może coś wpadnie w oko? Może akurat coś z tego wszystkiego postanowicie zrobić dla siebie? :) Byłoby miło ;))))



Na początek kilka moich poduszek (kolejność chronologiczna).


Poduszki poinsecje tutaj.



Pudełka, które sobie wydecoupageowałam :P (niech ktoś spróbuje to przeczytać;)
Służyły jako pudełka na prezenty.
tutaj




Karmniki może typowo świąteczne nie są, ale zdecydowanie zdobią każdy ogród zimą:)
tutaj


A, żeby nie było tak kolorowo to czasami i mała wpadka się zdarzy :P chociaż szczerze mówiąc, martwy Ciastek ma dla mnie dużo uroku i na pewno pojawi się na święta na moim biurku :)
tutaj

A tutaj taki tam mały zabawny drobiazg :) główki bałwanków, łatwizna!
tutaj


A tu z kolei taki przerośnięty stroik :) Zrobiony z różnych gatunków iglaków, nie dosyć, że fantastycznie wygląda, to jeszcze bardzo łatwy do zrobienia.
tutaj


To natomiast świąteczna skarpeta, którą stworzyłam podczas mojego szyciowego uzależnienia ;)
W tym samym poście jest też poduszka z reniferami.
tutaj



Teraz coś super łatwego i dla każdego ;) Fajna dekoracja np. stołu na święta - niby lód, a tak naprawdę to....sprawdź tutaj ;)


Te domki wypełnione były ręcznie zrobionymi pierniczkami :) taki tam drobny upominek. Jak go zrobić znajdziecie tutaj.


W zeszłym roku zrobiłam taki oto świecznik, pięknie wygląda z małymi świeczuszkami podświetlającymi tą scenkę od środka :)
tutaj


Zrobiłam też takie drzewko z gwiazd betlejemskich :)
tutaj


No i kolejna poduszka (mówiłam już, że byłam uzależniona od szycia?;)


Ten domek po prostu uwielbiam! :D to udawany piernik, nie do jedzenia, ale za to jaki ozdobny! Wszyscy się nim zachwycali, już nie mogę się doczekać kiedy go wyciągnę :)
tutaj


Eeeee.... no tak, dobrze widzicie.... PODUSZKI! ;)
tutaj


i tutaj ;))))


A to moje mroźne drzewko :)
tutaj


I znowu poinsecje w akcji :)
tutaj


Jak już się narobicie przy tych wszystkich DIY, trzeba się zrelaksować przy fajnym, w nastrój świąteczny wprowadzającym, filmie! :))
Wszystkie świąteczne filmy warte zobaczenia znajdziecie tutaj


Natomiast po JESZCZE WIĘCEJ inspiracji (już nie mojego autorstwa, a zebrane z odmętów internetowych) skoczcie tutaj :)


Kolejna łatwizna, brokatowy jeleń :)
tutaj


Prezenty też przecież trzeba jakoś fajnie zapakować ;)))) Mnóstwo fajnych pomysłów jak to zrobić znajdziecie tutaj


W zeszłym roku bawiłam się też masą solną, zrobiłam kilka ozdób na choinkę.
Zobaczycie je tutaj i tutaj



A jeśli ktoś już naprawdę nie ma choćby minimalnych zdolności plastycznych, może sobie coś ładnego po prostu wydrukować :D Instrukcję jak drukować na materiale znajdziecie tutaj



A to kolejny post z inspiracjami zebranymi gdzieś w internecie :)
tutaj


Kiedyś tam w międzyczasie robiłam też takiego oto pingwinka, który ze względu na uderzające podobieństwo ma na imię Szeregowy :P
tutaj


Jak zrobić taką kulę z szyszek zobaczycie tutaj


Taki śliczny stroik z piór też naprawdę łatwo można zrobić własnoręcznie :)
tutaj


Moja kula (niby)lodowa też wielkich zdolności nie wymaga :)
tutaj


Jeśli nie ma miejsca na dużą choinkę, zawsze można się zaopatrzyć w taką trochę mniejszą. Ja akurat stwierdzam, że (parafrazując znane powiedzenie) "more is more" :D czyli im więcej tym lepiej ;)
choinka tutaj



Poduszkowe prototypy tutaj i tutaj.



Z tego samego ciasta co piernikowy domek zrobiłam takie cynamonowe ciasteczka :)
tutaj


Mój absolutny hicior, który nadal cieszy się dużą popularnością... choinka z piór! :D
tutaj


Bo renifer też musi w święta być! Spójrzcie tutaj


Jeszcze jedna choineczka tutaj


Całkiem proste i ślicznie pachnące świeczniki obejrzycie tutaj :)


Taka złota kula też niczego sobie ;)
post tutaj


Tą kulę z bombek robiłam przez dwa święta ;P za pierwszym razem zabrakło bombek, później już nie było gdzie kupić i na dokończenie czekała do kolejnych świąt :)
tutaj


Wiele z tych ozdób możecie obejrzeć w akcji w krótkim filmiku, który mi się zachciało w zeszłym roku kręcić ;))))

Mam nadzieję, że coś z tych moich wymysłów się Wam przyda :) jeśli tak, koniecznie dajcie znać! :)))))




Pozdrawiam serdecznie!


10 komentarzy:

  1. Najbardziej wpadły mi w oko te poduchy :D
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com <- tutaj o testowaniu
    oraz: http://beautifulnailszozolka.blogspot.com <- tutaj o paznokciach ;)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach poduchy z łosiami i reniferami są boskie. Jak pozwolisz zgapię pomysł na swoje tegoroczne święta :-) Czegoś takiego szukałam.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę Cię bardzo :D tylko pochwal się jak już je zrobisz :D

      Usuń
  3. Niesamowite pomysły! Cudowne inspiracje! Spróbuje podrukować na tkaninie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak! <3 ja też już czekam na grudzień! :) Kocham święta i atmosferę przedświąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybiję się trochę - niech listopad zostanie listopadem. Też jest piękny, smętny, szary pan, a taki zdominowany przez kolorowe święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję na te święta zrobić choinkę z piór, pachnące cynamonowo-anyżowe świeczniki już mam :) Zapraszam na mojego posta o oszczędzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie poduszki! A mroźne drzewko coś pięknego, jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger