czerwca 07, 2014

Pada deszcz? :)




No i jestem :) Ostatnio miałam strasznie mało czasu - zajmowały mnie głównie różne plakaty i dekoracje do szkoły, więc jak już trochę czasu udało się zaoszczędzić, to zamiast brać się za coś nowego, odpoczywałam;)) Teraz wreszcie trochę się to wszystko uspokoiło (chociaż jeszcze dwie duże plansze mam do zrobienia) i jakoś tak mnie naszło na modelinę :P Zrobiłam trzy modelinowe drobiazgi. Dzisiaj pierwszy z nich, czyli chmura burzowa, ale taka dość nieszkodliwa :)


Ten pomysł widziałam już wielokrotnie w sieci i tak się trochę do mnie przyczepił ;) Wykonanie to naprawdę łatwizna, a wygląda uroczo :) Na patyczku do szaszłyków zrobiłam chmurę z modeliny, do niej doczepiłam żyłkę, na której ulepiłam kilka kropli deszczu :) Na zdjęciach tego nie widać, ale pomalowałam je delikatnie perłową farbą, więc pięknie się mienią.




Jak widać wypróbowywałam chmurkę w różnych miejscach, ostatecznie zamieszkała w donicy ze storczykiem.







W międzyczasie byłam też na zakupach kwiatkowych w centrum ogrodniczym, zrobiłam relację filmową, więc pewnie niedługo się pojawi ;P


Pozdrawiam serdecznie :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger