czerwca 09, 2014

Mól książkowy - zakładka robaczek



Kolejne, po chmurce, modelinowe dzieło ;)) Zrobiłam "mola książkowego", ukulałam sobie trzy kule, które później spłaszczyłam, żeby zrobić tułów, na to większa kulka - głowa, wgłębienia na oczy zrobiłam modelinowym okiem, którego nie wykorzystałam przy robieniu jednego filcowego stworka :) Potem zrobiłam na szydełku sznureczek, a na drugim jego końcu przyczepiłam ogonek robaczka :)



Jakimiś tam starymi nieużywanymi cieniami zrobiłam cieniowanie na tułowiu robaczka, tak żeby wyglądał bardziej prawdziwie ;)


A tutaj robaczek w akcji: na górze książki wystaje główka, na dole ogonek :D







 
 

Mam jeszcze wiele planów modelinowych, czekam tylko na trochę wolnego :D


Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. O wow! PRZE-U-RO-CZY!! Sliczny :)
    http://alicjainstyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki, bardzo ciekawy pomysł na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy! To jedyny mol na, którego patrzę z bananem na twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest -muszę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger