czerwca 15, 2014

Dołączyłam do Klubu Kobiet z Pasją :D




W najnowszym numerze miesięcznika "Moje Mieszkanie" pojawił się opis mojego bloga na stronie przedstawiającej Klub Kobiet z Pasją :) Jak łatwo się domyślić cieszę się niesamowicie z takiego wyróżnienia i najprawdopodobniej będę podsuwać ten magazyn pod nos każdemu kogo spotkam :P Może się nawet przejdę po mieście i popytam czy ktoś by nie chciał autografu ;P


Wybrałam kilkanaście zdjęć, z których pani Magda Czerwińska-Strzelczyk wybrała te widoczne poniżej, szkoda, że sówka się nie załapała, ale przynajmniej mychy są! :))


Poniżej linki do postów przedstawionych w artykule:)

tutaj

tutaj

tutaj

tutaj

Przez najbliższe kilka dni będę na wycieczce szkolnej, więc (nad jeziorkie;D oby pogoda dopisała;) raczej nic nowego się nie pojawi, ale później jak najbardziej, mam już kilka pomysłów :D


Pozdrawiam! :)


10 komentarzy:

  1. świetnie! gratuluję wyróżnienia w tak fajnej gazecie ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo za gratulacje dziewczyny :)))

      Usuń
  3. WoW! Gratulacje ;D Powinnaś dostać swoją "kolumnę" w jakieś gazecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję raz jeszcze :-) Kawał dobrej roboty został doceniony:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! :D no nawet sobie nie wyobrażacie jakiego kopa do działania dają tak miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Należało się Kasiu :) W pełni zasłużone wyróżnienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger