maja 31, 2014

Złota zebra, czyli znowu na bogato ;P


Ostatnio na pinterest.com trafiłam na takie oto cudne naczynie "do wszystkiego" (tutaj)
Takie co to można rzucić klucze czy inne mniejsze przedmioty walające się po blacie :) Straaasznie mi się ta zebra spodobała i stwierdziłam, że zrobię coś takiego z gliny (której mam całe hałdy;P)



Przy okazji zauważyłam też, że ktoś inny już próbował to zrobić (tutaj ). Na tej stronie znajdziecie też dokładny tutorial, chociaż w sumie nie ma za bardzo o czym pisać. Po prostu bierzemy glinę, wałkujemy na płasko, wycinamy kształt rozjechanej ropuchy i czekamy aż wyschnie.


A później to już tylko malowanie, ja znalazłam przepiękny kolor starego złota - farba akrylowa w małych tubkach sprzedawana np. w Leroy Merlin.


Jak widać poniżej najpierw pomyślałam, że najłatwiej będzie zrobić taki szablon i rzeczywiście środek zebry właśnie w ten sposób zrobiłam. Na wcześniej pomalowanej na biało zebrze położyłam taki wycięty szablon i nakładałam złotą farbę tapując zwykłą gąbeczką do makijażu :) Później stwierdziłam, że reszta pasków nie do końca się wpasuje w akurat moją zebrę, więc resztę malowałam już od ręki...patyczkiem kosmetycznym :P wszystkie moje pędzle są permanentnie zamieniane w kamień bo po malowaniu nigdy nie chce mi się ich wyczyścić - rozpuszczalniki i te sprawy ;))


Po wyschnięciu (po kilku dniach) polakierowałam dwa razy i gotowe :) Jestem baaardzo zadowolona z efektu końcowego ;)) Wydaje mi się, że taka zebra pięknie by wyglądała na toaletce np. do kolczyków, pierścionków itd. Ja swoją postawiłam na biurku - będę w nią łapać te wszystkie małe pierdołki, które mi się w okolicach biurka walają ;)











Pod zebrą przykleiłam te podkładki pod krzesła, tak na wszelki wypadek ;)











To tyle na dzisiaj, muszę lecieć robić koleeeejny plakat :/



Pozdrawiam cieplutko! :))







Post bierze udział w:

http://www.bystephanielynn.com/2014/06/sunday-showcase-246.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+UnderTheTableAndDreaming+%28Under+The+Table+and+Dreaming%29

http://www.craftberrybush.com/2014/05/the-inspiration-gallery_29.html


4 komentarze:

  1. Ciekawa zebra:) która de facto jest chyba złotym tygrysem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z ta zebrą i nietuzinkowa dekoracja. Pewnie w sklepach z dekoracjami do domu takie cudeńka kosztują krocie jakby rzeczywiście były ze złota, a tu się okazuje, że samemu można sobie wnętrze ozdobić czymś tak fajnym i cieszyć się efektem własnej pracy, a nie wydanych pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger