maja 28, 2014

Słodki czwartek ;)




Jutro w pracy/szkole mamy Słodki Czwartek ;) To kolejna akcja charytatywna organizowana przez Erkę, czyli naszych szkolnych wolontariuszy. Tym razem, jak łatwo się domyślić, w grę wchodzą słodkości, czyli to co Kasia lubi najbardziej :P Wolontariusze będą w czasie przerw sprzedawać wszelkie ciasta, placki i ciasteczka upieczone przez mamy. Ja z kolei przygotowałam plakat zachęcający do pałaszowania ;P



Na zdjęciach tego nie widać, ale ten tort, a konkretnie polewa i bita śmietana, wyglądają jak prawdziwe, dałam grubą warstwę farby i na to jeszcze taką błyszczącą brokatową konturówkę, więc ciągle bita śmietana świeci się jak świeżo nałożona :D

 



 
Na koniec dałam jeszcze nad misiem napis"Słodki Czwartek" z takiej oto smakowitej czcionki :) Jest gdzieś tam w internecie do ściągnięcia zupełnie za darmo, linka niestety nie podam - nie zapisałam sobie :/ Ale szukajcie, a znajdziecie :P


Jutro lub w piątek pojawi się jeszcze post z filcowym psiakiem, którego robiłam na zamówienie mojej przemiłej imienniczki :) Powiem Wam, że namęczyłam się przeokrutnie, okazało się, że Puszek nie jest takim łatwym modelem :P Do tego stopnia, że mając go gotowego w 80% stwierdziłam, że zupełnie mi się nie podoba - odłożyłam i zaczęłam drugiego całkowicie od zera;) Mam nadzieję, że się spodoba, bo stresior jest! :P
No to do niedługo, kochani ;))



Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger