maja 29, 2014

Puszek :)



Widzicie tego małego ze zdjęcia? :) Powiedzmy, że to Puszek Junior ;P Jego większy brat bliźniak to stworek Kasi, która zamówiła u mnie jego podobiznę. We wczorajszym wpisie wspominałam, że pojawi się nowy post filcowy. Oto i on :)


Trochę ciężko taki węgielek sfotografować, żeby było widać szczegóły, ale myślę, że się udało. 
Puszek sprawił mi trochę trudności, muszę przyznać ;) W momencie kiedy miałam do zrobienia już tylko ogon i oczy, stwierdziłam, że mi nie wyszedł - odłożyłam i zaczęłam drugiego, zupełnie od zera. Za drugim razem na szczęście się udało i dzisiaj dostałam wiadomość, że mini Puszek się podoba :) Uff!










Te zdjęcia mnie po prostu rozbroiły :D Przeuroczo razem wyglądają! :D



Na koniec jeszcze wrócę na chwilkę do innego stworkowego portretu. Wcześniej tego nie pisałam, ale buldożek ze zdjęcia to pies (Rambo) Elizy z Fashionelka.pl, do której regularnie zaglądam :) Podesłałam jej zdjęcie, co skończyło się tak, że pokazała je na fanpage'u Rambo the bulldog na fb ;) Możecie tam porównać mini Rambo z oryginałem :)


No to na razie tyle :)



Pozdrawiam serdecznie i do następnego;))


9 komentarzy:

  1. Obydwa pieski super, ten duży i ten mały, uchwyciłaś podobieństwo - mają ten sam wyraz twarzy/mordki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez pół dnia duży Pusio spał na kanapie obok małego Pusia :) Cudnie go odwzorowałaś! Jeszcze raz dziękuję i moc pozdrowień przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już nic milszego napisać nie mogłaś ;)) również pozdrawiam kochana!:)

      Usuń
  3. O jacie!!! Patrząc na pierwsze zdjęcie byłam pewna, że to małe cudo to żywe takie, a to z filcu zrobione?! Bosskie. Jestem rozbrojona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger